vrijdag 9 oktober 2020

Verlengsnoer badkamer

Een opgerold verlengsnoer kan zijn warmte niet kwijt en gaat op den duur smelten. Toen vroeg ik nog van goh, kan dat dan wel gewoon, een (geaard) verlengsnoer in de badkamer?


Geen probleem meneer, als ie maar geaard.

Wasmachine aanlsuiten met verlengsnoer? In principe moet de verlichting en overige elektriciteit van de badkamer op de aardlekschakelaar zijn. Hij staat in de badkamer dus verlengsnoer leek me al geen optie nee.


Droger gaat niet meer aan na inschakelen wasmachine","rh":"klusidee.

Een andere afbeelding meldenMeld de aanstootgevende afbeelding. DIe is door de leverancier met een verlengsnoer aangesloten op de trekschakelaar in de badkamer. Volgens mij is dat verboden en moet het. Grootste aanbod badkameraccessoires, scherp geprijsd.


De verlichting in de badkamer moet zo zijn uitgevoerd dat de schakelaar aan de buitenkant is gemonteerd. Nu kun je dat natuurlijk gewoon doen met een geaard verlengsnoer maar ik zoek naar een. Verlengsnoeren mogen niet worden vastgelegd.


De wasmachine staat namelijk in de badkamer.

De serie KOPPLA helpt je met je elektronica en. Ik heb een trekscakellaar in de badkamer voor de wasmachine, maar het snoer is te kort. Het woningbedrijf heeft bij de kleine opknapbeurt een.


Ik pakte het andere verlengsnoer en sloot de ketel, de wasmachine. Ik heb ook geen stopcontact in mijn badkamer en gebruik een verlengsnoer :) En een deurstopper om te zorgen dat ik niet met mijn snufferd. In badkamers komt het vaak voor dat de wasmachine met een hooghangende tweepolige trekschakelaar met controlelampje wordt aangesloten. Gevaarlijke situatie in een badkamer.


Een jongetje zat samen met zijn zusje in een bad te spelen. Toen een, in een stopcontact boven een wastafel aangesloten.


Pas ook op met elektrische apparaten in de badkamer - zorg dat ze niet in aanraking. Gebruik geen verlengkabel of een adapter om de stroomkabel aan te sluiten. Dit kan elektrocutie of brand veroorzaken. Zorg dat er geen water spetters op de.


Bekijk de categorie elektra op hema. En shop de leukste artikelen voor een echt HEMA prijsje. Nu gratis thuisbezorgd vanaf 25.


Het meest gegeven advies is om stopcontacten aan te brengen in de badkamer. Door beugels te gebruiken kunnen allerlei handelingen in de badkamer en. Je mag in de badkamer gebruik maken van een stopcontact voor je wasmachine. Dit verkengsnoer komt altijd van pas om uw elektrische apparaten op aan te sluiten.


Eurom Robuuste meter verlengsnoer speciaal voor terrasverwarmer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.