maandag 30 juli 2018

Line out versterker

Op de versterker zitten de ingangen voor aux, dv c radio en phono. Het lijkt mij dat ik daarmee een signaal kan doorsturen.


Bij de koptelefoonuitgang is het signaal versterkt zodat een versterker overbodig is (en bij de line-out is dan geen versterkt signaal) :) Je krijgt.

Hoe krijg ik het geluid van de tv op mijn versterker? Een andere afbeelding meldenMeld de aanstootgevende afbeelding.

Line out op mijn gitaarversterker. Versterker aansluiten zonder Line-out op radio? Axl-50ar) een line out zitten. For operating small speakers with impedance of 4. Ohms (multimedia applications)Can be directly connected to the.


Hoi ik ben nieuw hier en ik heb een vraag over een versterker. Bestaat er een versterker welke een line out signaal geeft dat via de. Speaker uitgang als ingang versterker gebruiken (auto).


Line-in en line-out zijn onversterkt, waardoor een.

Alhoewel die line out van je versterker is normaal om versterkers. Kaarten met slechts één ingang hebben of een combinatie (in te stellen via een jumper op de geluidskaart) of alleen een versterker uit of alleen line-out. Als ik deze direct op mijn versterker zet dan kan ik me mpspeler vol open. If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above.


Vandaar dat het gebruikelijk is een microfoon bij de versterker te plaatsen. Veel gitaarversterkers hebben ook een extra line-out, welke je. Kan ik mijn laptop via line out (blauw aansluiting) naar mijn versterker brengen? Ik heb zelf een REALTEK Geluidskaart.


De ingebouwde speakers hebben waarschijnllijk geen bijbehorende ingebouwde versterker in de monitor. De line-out is bedoeld om aan te.


Het liefste zoek ik er één met een line in EN line out aangezien ik. Klopt, mijn Sony CD-spelertje heeft ook een aparte line-out, en die slaat de versterker gewoon "over", dus geen van de effecten die op de.


PA-omroep interface met 15W versterker en line-out. Omroep interface met 15W vermogen en line-out.


Normaal gesproken heeft een radio unit een line out uitgang voor een externe versterker, maar weet niet of dit aanwezig is in de V40. De truuk is gebruik te maken van deze "line-out" uitgang.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.