donderdag 1 maart 2018

Oplader engeland

Als je elektrische apparaten meeneemt, houdt er dan rekening mee dat ze in Engeland andere stekkers en stopcontacten hebben. Allekabels biedt diverse reisstekkers voor Engeland aan.


Voor 22:bestel morgen in huis.

Bestel nu uw Engeland verloopstekker online! Ga je op reis of op vakantie naar Engeland? Featuring an ultra-compact design, this power adapter offers fast, efficient charging at home, in the office or on.


Zelfs in Zwitserlan in de VS en in Engeland heb je andere stekkers nodig om.

Groot assortiment in eigen voorraad voor extra snelle levering. Reisstekker Adapter NL TO UK. Ehm, ga eind van deze maan een week naar Engeland en vroeg me af, ik moet wel me telefoon opladen enzo.


Mijn telefoon was nagenoeg leeg, maar opladen werd een probleem. Ik was een Engelse stekker vergeten. Onze stekkers passen namelijk in.


Onze reisstekker voor Groot Brittannie aanvaardt de meerderheid van de stekkers uit de hele wereld. Koop online bij VisitBritain.


U heeft de keuze uit een Amerikaanse stekker (US) en een Engelse stekker.

Ga je naar Zwitserlan Malta, Engeland of buiten Europa? Ik ga namelijk woensdag op studiereis en wil daar wel graag telefoon etc.


Baal jij er ook altijd van als blijkt dat je je apparaten niet in het buitenland kunt gebruiken of opladen wegens het missen van een goede stekker? Tim Gillooley haalde het apparaat uit zijn iPad toen het was.


Ik heb hier een Sony videocamera staan, met een adapter om de batterij op te laden, hier zit gewoon een standaard stekker aan. Mijn vraag is: Kan je een engels mobiel opladen hier in nederland? Omdat in engeland andere volage is dan hier in nederland en hun hebben.


Apple adapters hebben een speciaal aansluitstuk aan de voorzijde van de adapter. Nederland ook in buitenland gebruiken? Op deze manier kun je toch je apparaten gebruiken en opladen.


Ze kunnen worden gebruikt voor het opladen van telefoons, tablets. De Samsung Galaxy Sen SEdge kun je draadloos opladen. Ik heb bijvoorbeeld een laptop met een dikke randaarde stekker die je overal in europa kunt gebruiken maar niet in Engeland. Gastgezinnen in Engeland worden door Engelse organisatie „gescreened“.


Je laptop opladen of een strijkijzer aansluiten op deze wereldstekker gaat niet. Ik heb de stekker 2x meegenomen naar Engeland maar kreeg hem daar met. Geschikt voor stekkers uit: Bahrain.


De officiële munteenheid van Engeland is de pond sterling (GBP - £). De waarde van de pond is niet gekoppeld aan de euro. Er zijn vooralsnog geen plannen.


Ik heb ooit gehoord dat ze in Engeland andere stopcontacten hebben dan in de rest van Europa, hoe zit dat nou met mijn accu opladers?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.