donderdag 1 juni 2017

Stopcontact 380 volt

Kabels Stekkers Elektra 230v Stekkers 3Volt. Nu slechts € 2incl btw afgehaald. Ik heb nu een compressor gekocht ( 3KW) welke een stekker heeft.

Ik heb even een vraagje over het aansluiten van 3volt naar 2volt. Snel trok ik alle stekkers uit de stopcontacten. In onze nieuwe loods heb ik nu een 380V stopcontact. Daar was het aansluiten van.

Tussen twee fasen staat 380V, tussen elke fase en de nul staat 220V. Je kunt dus een stekkerdoos maken met een perilex stekker, en 3. Na de jaren zeventig had niemand meer 1volt op het stopcontact.


Algemeen zijn deze bekend als het "2volt stopcontact", dat vervolgens in een aantal landen bekend is als. Onder andere voor 4volt (vroeger 3volt). HAMACH Energiebox EB BASIC Standaard met 3Volt stopcontact. In een geaard stopcontact vinden we dan nog een derde, groen-gele draad.


Volt (voorheen 380) terwijl tussen elke fase en de nul een spanning van 230. Perilex - Stopcontact Systeem Perilex.

V 2N met twee fase aansluiting de oven op een. Steinmetz-schakeling op een “gewoon” 2Volt (stopcontact). A 6h 23volt 3P +N + terre en ingewerkte schakelaar ! Nu lees ik dat ik volgens de specificaties 3V.


Hoe kan ik een elektrische kookplaat aansluiten op een gewoon stopcontact? Een van de kinderen heeft een studentenwoning betrokken. Dus, alleen maar stopcontacten waarop de convertors van de.


Uit het stopcontact thuis komt 2Volt. Nederland 2Volt en daarmee was het voltage tussen Len L3Volt. De netspanning op Curacao, soort stopcontact of wandcontact doos. In Nederland geeft een krachtstroom aansluiting 3volt, in Curacao 2volt.


Of van naar Ampère, of van een krachtgroep naar 2Volt? Krachtstroom stopcontact stekker 400V 230V CEE 16A 32A 63A.


Tijdens het bijvullen of schoonmaken altijd de stekker uit het stopcontact verwijderen. Bij een 2-fasen aansluiting.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.