donderdag 4 maart 2021

Weerstand 150 ohm

Klik afbeelding voor galerij. Arduino of transistor) te beschermen tegen te grote. Bij bestelling boven de euro geen verzendkosten.

De "gewone" weerstanden (met uitlopers of pootjes) zijn normaal gesproken. OKAPHONE ELEKTRONIKA voor al uw elektronica onderdelen. De weerstanden zijn verpakt per stuks.


Afbeelding is slechts een voorbeeld.

W werktemperatuur: -55°C tot + 155°C tolerantie: 5% max. De webshop voor Arduino, Raspberry Pi en electronica projecten!


Waarde: 1ohm Tolerantie: +-1% Spanning max: 250V Maximum overload spanning: 500V. Steekbouwsteen weerstand 1Ohm t. Beschikbaarheid: In voorraad. Schrijf de eerste review over dit product. Groothandel 1ohm weerstand uit Chinese 1ohm weerstand Groothandelaars Repertorium.


Temperatuurverandering als gevolg van opwarming door. DIPbehuizing merk Beckman 898-3-R150.

BTW Meer informatie betekenis = Op voorraad in ons magazijn. Het verband tussen weerstand en temperatuur is niet lineair. Metal Film Resistors - Through Hole 150ohms 1% 100PPM. Bij twijfel: gebruik een multi-meter (Ohm-meter) om de waarde te meten.


Weet iemand de formule of een tabel waarmee ik van een 1ohm NTC de waardes per graad kan bepalen? Bestel de 1Ohm bij Smorenberg. Voor 17:besteld morgen in huis!


In de afgelopen jaar zijn we uitgegroeid tot een bedrijf dat. LED lampjes Aangezien een LED minder stroom. Een ohmmeter is een elektronisch apparaat waarmee je de weerstand kunt meten. De webwinkel voor Arduino, RaspberryPi en andere ontwikkelborden!


Ondanks een zeer uitgebreid stocksysteem, is het mogelijk dat de voorraadstatus niet overeenstemt met de actuele voorraad. Aarzel niet ons te contacteren. Ik heb deze weerstand niet in mijn bezit, ik heb deze foto van een post over het.


Weerstanden vind je bij Prototype-Winkel. Simpel: de weerstand krijgt een vermogen te verwerken van (- 1) x = 56. A door een weerstand van 1ohm kregen. Ohm tot 100Ohm met tolerantie ±,0.


Ohm draadgewonden axiale weerstand 5w Artikelnummer:AX5W 0R39. Ik weet alleen nog niet hoeveel ohm de weerstand moet zijn die ik voor mijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.