woensdag 8 juli 2020

Tv goot in muur

BEDACH is de bedenker van de TV Goot, dé slimme inbouwoplossing voor het. Met de TV Goot behoort dit tot het verleden. Ik ben druk bezig mijn huis aan het verbouwen en ik ben nu op het punt om sleuven in de muur te frezen t.

De Bedach tv goot is een kabelgoot die in de muur weggewerkt wordt achter de tv en het tv meubel. Hier kunnen alle kabels doorheen die van en naar de tv. Echter is dit al snel een kleine verbouwing omdat de volledige muur dan opnieuw gestuct of.


De muren zijn gestript en ik ben nu de kabelgoten aan het slijpen.

Ik ben ook een goot aan het slijpen voor de TV, zodat de kabels volledig. Meer resultaten van gathering. Ik wil mijn lcd tv aan de muur bevestigen en vervolgens de kabels door. De tv kabelgoot kan je op vele manieren gebruiken.


Het maakt niet uit of je je televisie hebt opgehangen aan de muur, een tv lift gebruikt of een tv standaard in. De stopcontacten, internet, coax zitten onder de tv laag bij de grond. De kabels naar de TV wil ik in de muur gaan vrezen. Een TV meubel met een kabelgoot die op de muur komt.


Dan is een mooie TV kabelgoot onmisbaar, een eenvoudig plastic kabelgoot uit de bouwmarkt is toch ook niet de oplossing.

Dit is de ideale oplossing voor dit. Gedetailleerde omschrijving: Graag wil ik de kabels van mijn TV en Soundbar in de muur weg gewerkt hebben. Schuin onderaan de muur wil. De TV goot Small Bedach (Inbouw).


Of het nu gaat om de kabels van de tv, kabels wegwerken in de vloer. In mijn huis wil ik mijn TFT TV ophangen. Nu wil ik eigenlijk kabels zien en natuurlijk helemaaaal geen kabelgoot.


Veilig en netjes snoeren wegwerken met een kabelgoot of in een elektrabuis. GAMMA heeft alles: Kgoot, kabelgoot tv, kabelgoot metaal, aluminium, etc. Hang zelf jouw flatscreen TV aan de muur met onze stap voor stap klushandleiding.


Met een kabelgoot kan je dat netjes oplossen. Werk je kabels netjes weg met deze kabelgoot. Vogels" audio TV wandsteun muurkolom kabelgoot.


Gemakkelijk al uw kabels wegwerken met een goot van Cavus. Koop voordelig Bedach TV 0en andere Bedach producten op. DQ AB-004-B Aluminium Kabelgoot voor LED en Plasma TV zwart 110cm.


Goot infrezen en plaatsen in de muur ten behoeve van het wegwerken van kabels van de flatscreen tv. Ze helpen je de chaos te bestrijden achter je pc of onder je tv.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.