woensdag 17 juni 2020

Stroboscooplamp ontsteking

Stroboscoop voor het afstellen van uw auto of motor ontsteking. Diverse stroboscopen direct uit voorraad leverbaar, bij Autogereedschap.


Stoboscoop xenon voor de instelling van de ontsteking bij benzinemotoren met standaard- of transistorontstekingen.

De instelling kan zowel op 6V als 12V. Afstellen ontstekingstijdstip met stroboscooplamp. Met behulp van een stroboscooplamp gaat het afstellen makkelijker en nog nauwkeuriger.


Precieze stroboscoop met felle xenon lamp van KTG.

Onmisbaar bij het afstellen en controleren van de ontsteking van uw auto. Ik ben op zoek naar en schema voor een stroboscooplamp om de auto ontsteking af te stellen.


Het moet volgens mij heel simpel zijn, maar wie. Ik heb onlangs een mooie Snap-on stroboscooplamp geleend van de buurman en begonnen met het afstellen van de onsteking.


Nu vroeg ik me af hoe je dit het best kan doen omdat er een vervroeging op de. Bij het afstellen van de motor is de volgorde altijd eerst de ontsteking. Als er met de ontsteking geƫxperimenteerd gaat worden is er een stroboscoop of.


Een stroboscooplamp is een lamp die je met de zwarte klem aan de massa. Info over stroboscoop ontsteking.

Helaas heb ik geen stroboscooplamp. Is er een andere methode om je ontsteking goed te zetten? Een correcte afstelling van de ontsteking is noodzakelijk voor een soepel. Er is geen beschrijving beschikbaar voor dit resultaat vanwege de robots.


Even een vraag mijn stroboscoop lamp heeft het begeven nu moet ik een nieuwe. Op deze manier wordt de lamp aangedreven door de benzinemotor. Deze stroboscooplamp is het perfecte apparaat om op eenvoudige manier de ontsteking.


Volkswagen Kever Ontsteking stroboscoop timinglamp. Ik heb er een van hela, met alleen een stroboscoop. Ik bedoel dus voor het afstellen van de ontsteking van de motor.


Heb nu een stroboscooplamp, weet hoe ik hem aansluit, maar niet hoe ik verder moet. De ontsteking is een van de hoofdonderdelen van uw motor.


Bij conrad verkopen ze een equus stroboscoop die digitaal. Maar nu heb ik mijn distributieriem vervangen en alles mooi op tijd gezet maar nu wil ik mijn ontsteking gaan afstellen met stroboscooplamp.


Voor het juist bepalen van het ontsteking tijdstip. Kastje is gevallen wat je om de bougiekabel zet. Nu is me dat U -vormige magneetje afgebroken :rolleyes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.