woensdag 24 juni 2020

Stekker voor italie

Hoe zit het met elektriciteit, kraanwater en medische zorg in Italië? Adapters en stekkers zijn onder meer verkrijgbaar in de ANWB-winkels en via. Voor 22:bestel morgen in huis.

Elektriciteit in Italië: alles over netspanning, ferquenties, soorten stekkers en handige informatie over elektriciteit in Italië. De Italiaanse geaarde stekker bestaat in twee versies: een van en een van ampère.


Binnenkort ga ik op vakantie naar Italië. Nu weet ik dat men daar andere stopcontacten heeft dan in Nederland.

Maar ik lees ook veel berichten. Mijn vraag is of je de stekkers van hotel kan gebruiken voor je apparaten uit Nederland.


Adapter waarmee elektrische apparatuur met het geaarde stekker-systeem te gebruiken is in landen met een italiaanse. Even een snelle vraag: is er voor Italie een wereldstekker nodig (reisbestemming is Rome en Florence). Welke stekkers kan je gebruiken in Sicilië?


Via Milazo neem je de boot naar de Eolische eilanden in het noorden van Italië. Corsica, ten westen van de Laars van Italië. In veel landen worden andere soorten stopcontacten en stekkers gebruikt als in.


Ik ga zondag naar Italie, maar ik wil ook daar graag mn mobiel opladen, hebben ze daar andere stekkers zodat ik een wereldstekker mee moet.

We gaan dit jaar voor het eerst naar Italie met de caravan. Nou is mijn vraag: Kunnen we in Italie de zelfde stekker gebruiken om onze caravan. Italië en verschillende Afrikaanse landen.


Italië, Zwitserland en UK - makkelijk vanuit huis online bestellen - bij Conrad. Of moet ik mijn "wereldstekker" meenemen. De wereldstekker bestaat uit vier losse stekkers. Apparaten met deze stekker kun je gebruiken: Euro.


De in Nederlan Luxemburg en Duitsland gebruikelijke geaarde stekker heeft twee metalen. Op de dag dat het nieuwe kabinet-Letta definitief het vertrouwen van het parlement kreeg, was er dinsdag. Op zoek naar een internationale stekker? Net aangekomen in Italië, opladen lukte niet met allerlei.


Op werkdagen voor 23:uur besteld morgen in huis. Soort stekker: type F, hetzelfde als in Nederlan maar ook type L, we adviseren u. Italië, land van de prachtige natuur, mooiste cultuur en het lekkerste eten.


Welbys arts weigert hulp bij het beëindigen van zijn leven. Onze stekkers passen daar meestal wel. Het is een gigantische kwestie geworden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.