dinsdag 20 maart 2018

Automatische dimmer vogels

Dag en Nacht Schakeling automatische Lichtdimmer, het nabootsen van de Zonsopkomst en Zonsondergang. Deze video demonstreert hoe de automatische Led dimmer van de Europese Cultuurvogel Shop werkt.


Hallo, Graag zou ik willen weten of er automatische dimmers in de handel zijn.

Ik heb een verlicht hok en zou graag willen dat zometeen in de. Eenmaal aangezet nooit meer aangekomen en uiters betrouwbaar. Dimmer voor het nabootsen van zonsopgang en zonsondergang.


Deze dimmer werkt in combinatie met een tijdklok.

Wanneer de tijdklok stroom doorgeeft aan de dimmer, gaan de dimbare lampen langzaam opdimmen. Graag ontving ik schema van een dimmer die gebruuikt wordt in een kweekhok voor kanaries, de bedoeling is dat een externe klok een. Ruim voldoende voor de meeste vogel- en duivenhokken.


Automatische TL-dimmer 1-10V 3Watt. Win het aankoopbedrag van de startset met automatische dimmer terug! De volledig automatische dimmer bootst natuurgetrouw de ochtend- en avond- schemering na. Voor al uw diervoer en benodigdheden.


De dimmer zorgt ervoor dat uw vogels rustig de nacht in gaan. Wij verkopen Led verlichting voor in uw broedkooien of vluchtjes.

Onze led verlichting wordt al gebruikt door kwekers in BELGIË. Complete sets voor broedkooien. Klik dan hier om het volledige zoekertje te bekijken op. Vandaar dat de TL verlichting met een automatische dimmer naar dag- en.


Een nachthok biedt vogels beschutting. Zelf gebruik ik overgens een lamp met dimmer voor de parkieten. Watt en het Tsysteem met automatische start verbruikt Watt en is dus. Doe ik dat niet en geeft men de vogels te veel licht raken ze van slag.


Werk dus met gloeilampen en tl balk,automatische dimmer gekoppeld. Professionele elecktronische dimmer. Momenteel is er een nieuwe TL lamp in die handel speciaal voor vogels. Vanaf € 7wordt uw zending kosteloos verstuurd.


Programmeerbare automatische helderheids controle. LED dimmer lichtregeling systeem voor daglicht controle incl. Nog twee weken en dan geven wij dit mooi pakket met vogelbenodigdheden. Zo ver ik weet, heb ik mijn hele leven al vogels.


Tl-verlichting met automatische dimmer en broedkooien van een goed merk (80x50x40). Dit om een goede gezondheid van uw vogels te waarborgen. Deze is dan ook te dimmen om zo zonsopkomst en zonsondergang te simuleren.


Bekijk het grootste assortiment tuin-artikelen o. Koplampen die bijvoorbeeld automatisch aangaan als het donker wordt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.