woensdag 21 maart 2018

Atx voeding

Officieel 4watt maar in praktijk tot ongeveer 3watt. Op zoek naar een Interne voeding? PEARL 550W ATX computer voeding van Spire in mat zwart metalen behuizing, volgens de nieuwste Intel ATX versie.

Deze voeding heeft één 120mm Fan ingebouwd. De meeste personal computer ( PC ) moederborden zijn gebaseerd op Advanced Technology Extended ( ATX ) -technologie, ofwel geclassificeerd als full - size.


Ook voor andere hardware het juiste adres. Volg ons stappenplan op PcInside om erachter te komen of uw voeding defect is!

Ik heb een FSP-ATX 2Watt die ik hiervoor zou willen. De vormfactor ATX is een standaard voor moederborden en voedingen. De processor zit dichter bij de voeding, waarop een handigere kabel is aangesloten.


ATX Computer voeding bij Twenga. Ik ben opzoek naar een micro atx voeding. Mijn ms-tech 400watt voeding die bij de kast kwam heeft het begeven. Het probleem is dat ik echt.


De voeding van jouw computer zet de wisselstroom uit het stropcontact om in gelijkstroom om jouw. Multi-inzetbaar bij het ontwikkelen van uw.

De Ewent-voeding ondersteunt de nieuwste generatie processoren en levert kwaliteit en veiligheid op de hoogste niveaus. Zoals bij alle geschakelde voedingen geeft een ATX-voeding alleen spanning als er stroom wordt afgenomen. De ATX-voeding merkt dat aan de hand van de.


Spire SP-SFX-300W-PFC voeding ATX SFX 300watt De Spiraal Juweel SFX Power Supply levert alles. Voeding ATX 650W MS-TECH MS-N650Value 12cm rt. Gebruik deze interne ATX verlengkabel om de 24-pins ATX kabel van uw interne PC voeding te verlengen. Bouw een ATX-computervoeding om naar een handige voeding om al uw projecten te voeden.


Deze ATX-breakout voert de -12V, 3V, 5V en 12V. Groothandel atx voeding verlengkabel uit Chinese atx voeding verlengkabel Groothandelaars Repertorium. Nu is mijn vraag : - Waar moet ik op letten als ik een boxenset koop? ATX voeding verlengkabel 24-pins (m) - 24-pins (v).


Pin, Name, Color, Description. Application: For Industry Use. Een voeding naar ATX normen wordt bevestigt door middel van 4. Wanneer je een computer bouwt, of koopt, is het belangrijk dat de computer altijd goed werkt.


Voor het aansluiten van voeding voor eSATA via externe molex voeding. De TFX 300W Rvan Xilence is een TFX voeding en levert een vermogen van 3Watt. Model: Beschikbaarheid: Op voorraad.


Efficient Specificaties: Afmetingen: 150x165x86mm Ventilator: Actieve 120mm (19dBm) Beveiliging: overvoltage, overbelasting en.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.