maandag 6 november 2017

Lange telefoonkabel

Een meter lange aansluitkabel voor de huistelefoon. Bij Praxis vind je verschillende soorten kabels en aansluitingen, variƫrend in formaat.


Bekijk alle kabels en aansluitingen online en reserveer direct.

Mocht de lengte van de telefoonkabel te lang zijn, is er wellicht een mogelijkheid om telefoon via de TV-box aan te sluiten? Wearables, Accessoires en Overige. Meer resultaten van gathering.


Lange - telefoonkabels kopen?

Bestel direct online voor de laagste prijs! Q-Link telefoonkabel rond 4x0. Alleen met GAMMA Voordeelpas. Uit de handleiding van Telehaal ik dat ik dus een langere telefoonkabel moet aanschaffen (de RJDouble twisted (hoge kwaliteit)).


Lijkt me niet echt de bedoeling! Nu heb ik wel een erg lange telefoonkabel (tussen de en meter). Zou dat de oorzaak kunnen zijn? Geniet van een prima netwerkverbinding met deze meter lange UTP kabel.


Dat moet dan een lange kabel worden, werkt dat?

Telefoon kabel naar het modem (ADSL) - geplaatst in Breedband. RJkabel - meter Telefoonkabel, Type: 4-aderig Plat, Aansluiting 1: RJMale.


Dit merk heeft extra lange kabels van wel tien meter zodat je elk apparaat, overal in je. Vanuit je luie stoel, bank of be met de.


Hij komt op zolder uit in een ander blok, en in dat blok waar hij uitkomt gaat een nieuwe 40cm lange telefoonkabel naar de router de de DSL. Koop de Scanpart Telefoonkabel 10m Zwart bij The Retro Family voor slechts € 99! Met deze meter lange telefoonkabel kun jij je telefoon nu overal in het. Vind TELEFOONKABEL op Marktplaats.


Van ISRA-punt naar modem ligt nu een 30m lange, stugge, aderige telefoonkabel. Ik heb een hele lange telefoonkabel te koop. Deze kabel is oud en is aan vervanging toe.


Neem dan even contact met ons op. Is het de bedoeling dat ik de RJstekkers van de telefoonkabel. Zelf hier in huis een meter lange telefoonkabel liggen tussen. De spanning op een telefoonkabel kun je niet eens voelen.


Is er nog iets met de lange UTP kabel te doen,die er al ligt? Zijn er nog andere mogelijkheden? Er ligt geen telefoonsnoer (is ook niet aan te leggen) maar wel een UTP-kabel die ik kan gebruiken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.