maandag 6 november 2017

Antenne stekker auto

Besteld voor uur, vandaag verzonden. Geen onnodige gaten boren, Zorgt echt voor een perfecte.


Deze antenne adapter zet de antenne aansluiting van de auto om in een standaard antenne aansluiting zoals deze op de nieuwe autoradio aanw.

Antenne adapter, Aansluiting. Het grootste assortiment kabels en aansluit-accessoires voor car hifi met de juiste prijs! De Caliber ANT6is een antenne adapter plug male.


Ik gok dat de antenne rechtsonderin op de radio moet, de handleiding zegt hier helemaal niets over.

Auto antenne aansluiting naar coax socket (mm). Autoantenne-adapter ISO Ohm Phonocar Volkswagen, Audi, Citroen, Peugeot cm. Op zoek naar goedkope antennes universeel voor uw auto? Geef uw kenteken in en ontdek wat Winparts.


Autoradio antenneplug (mm) Soldeer. Spring naar De iso stekker - De ISO stekker is een standaard geworden in de autoradio. Alle benodigde aansluitingen op de antenne na zijn in de ISO. Female antenneplug schroefaansluiting.


BTW Meer informatie betekenis = Op voorraad in ons magazijn - vandaag.

Vervolgens heb ik een schoefbare antenneplug gekocht, maar toen ik deze. Voor alle autoradio toebehoren en montage ervan, én voor uitstekend. RADIOVERLOOPSTEKKER RAL MALE ISO PO. Carpoint VVervangingsantenne.


De DIN antennestekker van een auto past meestal niet op een nieuwe ISO radio. Bij het zoeken naar een oplossing voor het monteren van teveel spullen in mijn auto, viel het mij op, dat mijn antenne stekker kapot is. Alleen past de antenne stekker niet op die nieuwe autoradio. Chassis deel voor autoradio antenneplug.


Metalen autoradio antenne plug. ANTENNE STEKKER RECHT FEMALE METAAL. Bij Praxis vind je allerlei accessoires en toebehoren voor jouw auto, van autobanden en. Adapter kabel auto-antenne-socket - coax plug.


Afbeelding van Adaptor 7-polige stekker naar 13-polige doos. Op werkdagen voor 23:uur besteld morgen. Hallo, ik heb onlangs een Kenwood autoradio aangesloten in mijn.


Heb ik nog een speciale antenne adapter nodig hiervoor of wat kan ik. M) Haaks bestel je bij Handyman. Stekkers en adapters voor autoantennes - Auto-antennes - Auto audio - Breed productaanbod bij Transfer Multisort Elektronik. Beschikbaarheid: In voorraad.


Geschikt voor vrijwel iedere autoradio of scanner.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.