vrijdag 18 augustus 2017

Microfoon op laptop

Ik heb overigens een acer aspire laptop. Wie weet hoe ik deze instellingen moet veranderen? Er zit een ingebouwde cam en mic in de laptop.

Stom natuurlijk, want nu krijg ik mijn microfoon niet aan de. Microfoons vind je bij Laptopshop. Coolblue: alles voor een glimlach. Nu kan ik deze niet meer inschakelen.

Althans ik vind hem nergens meer. Skype geïnstalleerd maar blijkbaar werkt de micro niet. Hoe kan ik de instellingen van de micro nazien of. Zet de webcam en de microfoon uit.


Mijn laptop (een MSI EX-620) heeft een interne webcam en microfoon ingebouwd. Wil je een microfoon op PC computer, Macbook of Laptop of zelfs iPad aansluiten? Mini microfoon voor laptop of desktop-pc. Je selecteert wel de juiste microfoon ingang in Windows zelf?


Ook in andere applicaties komt er vooral ruis.

Hij heeft wel een port met een headset. De meeste laptops hebben namelijk tegenwoordig een ingebouwde webcam met microfoon. Ik ben nu met me vader op een gesprek op. Indien de Realtek driver beschikbaar is, download en.


Met Skypen doet mijn microfoon het niet. Bij deze microfoon staat: Digital Mic (Realtek High Defenition Audio). Testen via Skype levert alleen. Goede mic, zuiver en niet duur.


Een dynamische microfoon voor karaoke enzo. Weet iemand of je die op je. Vind je een sticker op je laptop niet mooi? Het blokkeren van je microfoon is problematischer.


Maar toen werd mij verteld dat ik zo enorm stoorde. Hoewel laptops komen vaak met een ingebouwde microfoon, de geluidskwaliteit van de resulterende opnamen laat veel te wensen over.


Hallo Allemaal, Ik wilde graag de microfoon aansluiten op mijn laptop maar helaas lukt dat mij niet. De microfoon heb ik rechtsonder. Een microfoon aansluiten op een computer.


Als je een losse microfoon wilt aansluiten via de audio-ingangen van je computer om te chatten of om zelf wat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.