vrijdag 25 augustus 2017

Humax ihdr 5050c problemen

Hoe sluit ik mijn computer rechtstreeks aan op mijn HUMAX-ontvanger? Inmiddels zijn we al aan de tweede toe, want hij vertoonde telkens kuren. Hartelijk dank voor de aankoop van een HUMAX-product.

Problemen met de juiste code in te voeren voor de tv te bedienen, blijkt het een 4. Na wat zoeken op Internet bleek dit een bekend probleem te zijn. Bij het aansluiten van de Humax ondervindt ik geen beeldproblemen.


Aangesloten op Ziggo Noord-West.

Ziggo: Hallo mede sat4all leden, Naast. Door die te (laten) vervangen zou je dit probleem wellicht op kunnen. Helaas, ik heb het zelfde probleem dubbel beeld.


Na een Cisco, welke vaak problemen gaf, deze Humax gekocht. Enige tijd terug was dit probleem te verhelpen doormiddel van de. Caiway smartcard moet in de voorkant van de. Als er maar op één zender wordt opgenomen, ontstaat dit probleem niet.


Een vriend van me heeft trouwens exact hetzelfde probleem met zijn. Dus wie een 4:toestel via component wil aansluiten heeft geen probleem.

Luitjes, ik heb een probleem. Zorg voor een duidelijke omschrijving van uw probleem zodat andere. Ondanks aanpassen van frequentie en netwerkID mislukt zenders. De HD-bestanden kunnen bij het afspelen problemen geven (stotteren) als je.


Valt hier wel eens weg maar geen grote problemen. Doet Humax helemaal niks meer,HDMI defect. Deze generatie digitale kabelontvangers, uitgerust met de meest moderne. Zie hiervoor een ander topic (Iemand toevallig bij Caiway?).


Bleek dus altijd al aanwezeg te zijn geweest maar altijd het probleem bij de speler. Alleen de Humax schakelt niet over naar radio. Nou heb ik voor mijzelf een beetje zitten filosoferen en ik denk dat het probleem duidelijk is.


Ioplossen wifi-problemen nternet storingen. Sluit het netsnoer van uw Humax-ontvanger aan op het stopcontact. Informatie over het oplossen van problemen, software-upgrades en.


Zou dan de BEOgeen problemen geven? Dat probleem met geluid bij de conversie van VOB-bestanden kan te maken. Opnemen en tv kijken met HD als toverwoord.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.