donderdag 15 december 2016

12V dc relais

Relais mini G5V-omron volt DC dubbel enkelpolig. Mini relais Omron G5V-- 12V DC enkelpolig 12. Volt DC schakelrelais om bij kleine ingaande stroom toch een grotere spanning te kunnen inschakelen.

Solid State Relais, 12V, Wisselcontact, 80A. Relais, Elektro Magnetisch, Volt, Ampère, Wisselcontact, extra groot.


Relais - Spoelspanning Volt DC - 1x wisselcontact (max. schakelvermogen 250V - 16A). BTW Meer informatie betekenis = Op.

Op zoek naar goedkope relais voor uw auto? Geef uw kenteken in en ontdek wat Winparts. Ik vermoed dat ik een relais nodig heb die 12v dc nodig heeft om blauw en zwart netjes met elkaar te verbinden als er spanning op komt. De betreffende auto kan met 3x32A laden en ik zoek een relais voor deze.


Ik heb wel voldoende 2P DIN-rail relais gevonden die op 12V DC. ADAPTER VOOR AANSTUREN 12VAC MET 12VDC SPANNING.


Voor mijn toepassing zoek ik een relais waarmee ik door het verbreken van een 12Vdc stroomkring een 3Vdc stroomkring kan aanschakelen. Bestel online bij Tameson: 10.


V DC actuator met geïntegreerd relais.

Geschikt voor vloeistof en gas (tot 110°C) met. Dual-in-Line printrelais 2xwissel 25A - 12Vdc 20.


De NB9is een bedrade CO melder die op 12VDC werkt en voorzien is van een N. Satel TSD-rook en hittemelder incl. De TSD-is een detector ontworpen om vroegtijdig een opkomende brand te detecteren. Rotero biedt relais verkrijgbaar in verschillende uitvoeringen, o. Met mijn Udoo Neo (ARM+ Arduino Due) wil ik een 12V DC schakeling maken. Het Arduino gedeelte van de Udoo Neo is 3. V DC) zit op een printplaat (conrad), kan ik hier een andere relais tussen zetten zodat de 12V DC relais kan schakelen?


Song Chuan, Relais voor de automobielindustrie SPNO 20A 12VDC. Devices, Relais voor de automobielindustrie 15A 12VDC SPDT HI-CAP SEALED PCB. Spoelspanning 12V DC, Installatie magneetschakelaars, Interface relaisSpoelspanning 12V DCRelais. RR3PA insteek relais 3PDT 10A 12VDC.


This product can only be purchased in. Finder RELAIS 2W 10A 12VDC - 44. Op voorraad √ Snelle levering. Velleman VR3HD124C Componenten Relais 12VDC. Dit artikel is niet meer beschikbaar.


Relais om met 12V via een netwerkcamera 220V met een maximum van 10A te. Type spanning voor bekrachtiging, DC. U vindt de nieuwste stijlen voor Auto Relais 12v hier op LightInTheBox. Jablotron 1draadloos relais 12V schakeling maximaal 1A 30V DC.


Koop Relais G8QE-1A 12VDC voor slechts € 1bij r-parts.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.