donderdag 15 december 2016

12V ac relais

Relais mini G5V-omron volt DC dubbel enkelpolig. Relais - Spoelspanning Volt AC - 4x wisselcontact (max. schakelvermogen 250V - 5A). Printrelais, steekrelais bij Conrad.

De juiste Relais vinden – geen probleem dankzij het grote assortiment. Aantal contacten als wisselcontact, 1. Compleet apparaat met sokkel. Niet in serie maar gewoon erover heen dus.

En op zoek naar een 12v dc relais. AC relais had ik gezien maar beetje duur. Ik vermoed dat ik een relais nodig heb die 12v dc nodig heeft om. Je kunt een DC aangestuurd relais ook gebruiken om AC spanning van bijvoorbeeld een 24VAC spanningsbron te schakelen.


Ik denk dat je een relais moet toepassen om een potentiaal vrij contact. Maar als hij 12vac afgeeft zoals je suggereert in je startpost wordt het. ADAPTER VOOR AANSTUREN 12VAC MET 12VDC SPANNING. Ideaal om uw Ring deurbel te koppelen met uw Z-wave netwerk via een binaire sensor.


Livinglight Tech relais wissel 250V spoel 12Vac.

Vind omron relais op Marktplaats. OMRON 12V DC 230V AC 10A + houder. Omron Miniatuurrelais MY12Vac. Find great deals on eBay for 12V AC Relay in Automation Relays. Finder RELAIS 4W 7A 12VAC - 55. Op voorraad √ Snelle levering. Relais 12V DC zu 250V AC oder 30V DC Relaiskarte Relaisplatine. Kurzfassung: Ich brauch ein Relais, das bei 12VAC (Klingeltrafo), galvanisch getrennt, schließt. DIL printrelais 2xwissel 25A 12v. Impulsrelais 1x maak 10A - 12Vac. DC- of AC-halfgeleideruitgang.


Met maak- en verbreekcontact. IDEC RU4S-M-Avoor slechts €9. Deze relais en tijdschakelklokken kunnen voor zeer. Dit scheelt aangezien ik een 12V relais had.


Als de zoemer op 24V AC zou werken dan moest ik de schakeling verder aanpassen, nu kon ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.