dinsdag 4 oktober 2016

Lamp vervangen atag combimagnetron

Als het lampje in uw magnetron kapot is, is deze relatief eenvoudig te vervangen. Hoe moet een lamp vervangen worden in een combi magnetron oven atag.


Na jaar is de verlichting van onze combi-magnetron defect.

Lamp is nu zichtbaar en kan vervangen worden. Lastig te vervangen dus, wie kan. Een video uitleg door PartsNL: Hoe vervang ik de lamp van mijn oven? How To Change The Lamp in an Oven (ATAG).

We hebben nu een periode achter de rug dat het magnetron gedeelte niet meer werkte. Ergens na een jaar hebben we de ventilator aan een kant laten vervangen. Heeft iemand ervaring met het vervangen van een lamp in een magnetron? Het merk is LG, het type is MC-804.


Op de site van LG is het type. Veel gebruikershandleidingen en installatievoorschriften zijn hier beschikbaar, als PDF. Tik het typenummer in om de handleiding te downloaden.


Bedankt voor de aanschaf van deze ATAG combi-magnetron.

Vervangen van de ovenlamp en reinigen van het beschermkapje. Kan iemand mij een tip geven over hoe een ovenlamp te vervangen bij een ATAG oven. Het is niet het nieuwste model meer en het is een.


Magnetron-onderdelen zelf vervangen: goed voor milieu en portemonnee. Verder hebben we een droger en een combimagnetron van Whirlpool. Halogeenlampje vervangen van de afzuigkap.


Verwijder de stekker uit het stopcontact. Het halogeenlampje zit meestal achter een glasplaatje. Hallo, Ik wil de lamp van een magnetron vervangen.


Er wordt echter gewaarschuwd voor reststroom in het toestel. Door de defecte printplaat te vervangen werkt je Atag dampkap in een mum van tijd weer. Bestel hier kookaccessoires en onderdelen voor keukenapparatuur van ATAG, Pelgrim en ETNA.


De keukenserviceshop is onderdeel van ATAG Nederland. Gefeliciteerd met uw keuze voor deze Atag combi-magnetron oven. Bevestigingstoets (+ seconden magnetron (6) tijd). Ik krijg vanmiddag een Pelgrim combi-magnetron MAG6van mijn zoon op mijn werkbankje.


Bij het openen van de deur gaat het lampje branden. Service manual voor het vervangen van de deurschakelaars? Wetend dat de magnetron golven opwekt om de binnenkant van uw oven te.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.