maandag 4 juli 2016

Feliway stekker

Bij bestellingen vanaf €3- portovrij (binnen NL). Feliway verdamper en spray voor katten. De verdamper verspreidt feromonen waardoor ongewenst gedrag zoals.

Bestel nu voordelig, snel en eenvoudig! FELIWAY is een synthetische kopie van het gezichtsferonoom van katten. Hoe zorg ik ervoor dat kat nieuwe bank niet kapot krabt. De stekker zit er inmiddels in.

Voor katten van alle leeftijden. Vermindert stress in allerlei. Het adres voor al uw voordelige dierenartikelen. Samenstelling: Analoog van de Ffractie van de gezichtsferomonen van de kat…….


Door de verspreiding van deze. De flacon draai je op de stekker en je doet het geheel in het stopcontact. In de zomer, met veel open ramen en deuren, is een.


Hierdoor herkent de kat de ruimte als een veilige en. Vind feliway verdamper op Marktplaats.

Maar op het plaatje staat dat je dan moet draaien aan de stekker? Onze kat voelt haar rustiger als de feliway in stekker zit. Wie kan mij vertellen wat een feliway verdamper is er waar het voor.


Wanneer een kat zich prettig en veilig voelt in zijn omgeving, dan wrijft hij. Goed om te weten, ik heb nu alleen feliway in huis hangen, dat is speciaal voor de kat.


Verder heb ik niks, steek wel eens een wierook stokje. Binnenkort gaan ze hier de badkamer en wc verbouwen. Verder willen we feliway proberen zodat ze rustiger wordt.


Kan ik dit gewoon gebruiken tijdens mijn zwangerschap (de verdamper) en heeft. Onze kittens voelen zich al thuis en we hebben ze. Als de poezen gespannen zijn vanwege b. Daarom wil ik feliway proberen zodat ze zich misschien wat meer ontspant.


Ook gebruiken wij hier een feliway stekker, die stressverlagend werkt. In deze ruimte is het altijd erg rustig en dat zorgt ervoor dat de katten een zo ontspannen.


AVORdier de webwinkel voor exclusieve producten van hoge kwaliteit voor uw huisdieren. Diverse speciale producten voor hon kat, aquarium, terrarium.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.