maandag 30 mei 2016

Halogeen transformator kapot

De trafo voor mijn halogeen spotjes is kapot. Mijn kennis van elektronica gaat niet verder dan dat ik weet dat ik mijn vingers niet het. Transformator lamp zoemt na vervanging halogeen.

Meer resultaten van gathering. Gisteravond ging opeens mijn halogeenlamp uit. Een paar maanden terug had ik al eens het probleem dat ik de schakelaar soms een paar.


Halogeen transformator kapot - Klusspullen kopen?

Klussen - halogeen transformator kapot. Hoe vervang ik de trafo van de halogeenspots in de badkamer. Sinds kort is onze verlichting de badkamer kapot. Er was al enige tijd sprake van uitgaan van de verlichting als deze langer dan 10.


Het probleem is voor het eerst opgetreden eind vorig jaar, toen ik. Ik heb een probleem met wat 12V spotjes en een halogeen dimmer. Kan dit ook aan de slechte kwaliteit.


Bij ons vrijwel altijd direct leverbaar uit voorraad! Ik kan wel meten dat er stroom in de transformator gaat, aan de andere kant geeft de.

Zouden alledrie de armatuurtjes kapot kunnen zijn? Whirlpool afzuigkap is kapot. Welke transformator heb ik nodig voor mijn 12V lampen? Elektronische halogeen transformatoren bij Conrad.


Het gevolg: lampen gaan niet aan, ze gaan kapot door piekspanningen. In mijn badkamer heb ik halogeen spots (12V) met een GU 5. Je moet dan ook de transformator vervangen voor een LED transformator. Vroeger was het leven heel simpel: gloeilamp kapot, vervang hem.


Vind halogeen trafo op Marktplaats. Waar moet je op letten bij de aanschaf van een trafo voor LED? Deurbel kapot of storing, reparatie of herstel, gratis advies of beltrafo vervangen. In veel armaturen wordt tegenwoordig 12V halogeenverlichting gebruikt.


Dat heeft een paar redenen: Een halogeenlamp op 12V is veiliger. Geen transformator die kapot kan gaan. Dit komt in vergelijking neer op meer dan 50W halogeen.


Een voorbeeld is de transformator voor 12V 100W halogeenverlichting, dus. ELEC : Oude halogeen trafo (15jr) vervangen door recent model - Welk. Aangezien dit gelijk is aan de normale netspanning is hierbij geen transformator nodig.


Hoogspanning halogeen lampen worden bijvoorbeeld toegepast in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.