vrijdag 27 mei 2016

Draadloos gitaar zender

Bestaat uit een zender en een ontvanger die je zo in je gitaar en versterker prikt. Om een gitaar draadloos te maken, heb je twee dingen nodig: een ontvanger en een zender.


Sommige zenders worden bijvoorbeeld aan de broek geklemd.

De zender zit in de plug, die in de gitaar gaat. Sennheiser XSW draadloos gitaar systeem band B. Die bestaat uit een zender en ontvanger, aansluit gitarist draadloze systeemen meestal via een kabeltje dat tot een riem pakket zender leidt.


Je wil je gitaar pakken maar je kan geen kabel vinden, je kabel is kapot, of er.

Vind draadloze systemen voor gitaren en bassen in de cyberstore van Thomann. Bestaande uit Giga Pro true diversity ontvanger en Giga Pro pocket zender. Ik zou dus het verzendertje van vroeger aan men gitaar.


Het systeem bestaat uit een QLXDZender met een WA3Kabel en een. Een mono zender vanuit mijn gitaar naar me versterker. In Nederland gebruiken draadloze microfoons frequenties verspreid over.


Wil je graag draadloos gitaar, bas, viool, ukelele of een ander instrument met. Draadloos gitaar systeem ( GHz). De Shure GLXDis een geavanceerd draadloos systeem voor gitaristen en.

WPS Guitar Wireless guitar system freq. Ik speel draadloos, mijn zender zit met een clip aan mijn gitaarriem vast. AirLine AG1-AHBeschrijving. Als ik een beetje wil springen op het.


Gitaar of instrument plug zender voor de samson airline systemen. De Samson AGis een elektrische of semi-akoestische. Showtec Showtec draadloze DMX zender, bereik tot 7meter Home. Ik zou gaan voor een echte gitaar-zender zoals in muziekwinkels te koop is.


Het LineRelay Gdigitale draadloos systeem voor gitaar en bas – van de marktleider voor digitale gitaar modeling. Ik heb een AKG SR-met een PT-beltpack voor bijvoorbeeld draadloze gitaar. Ik wil meerdere gitaren + beltpacks kunnen gebruiken op. De kleine zender met ingebouwde accu.


Direct leverbaar uit voorraad. AKG WMS4Instrumental set (Band A). Op voorraad: Levertijd maximaal 3. De AKG UHF systeem is op vele manieren samen te stellen.


Dit kanaal gebruiken podia, scholen, kerken en iedereen die met een paar zenders door het land reist.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.