maandag 8 november 2021

Ziggo update humax

De Neflix App zit, door een software update, voortaan standaard op de TV+ H3. Het betreft softwareversie 1. Nu is er door de update mijn decoder stuk maar dat is bij.

Gebruikers van Humax ontvangers kunnen na een update vanaf nu. Kon link zelf niet zo snel vinden, maar heb wel een reaktie van Humax ontvangen: link betrof een Ziggo update. Ik kreeg gisteren voor mijn Humax kastje een update in verband met.


Als eerste komt de dienst middels een firmwareupdate beschikbaar voor de ongeveer 100.

Gezien de problemen bij de bestaande interactieve recorders van Ziggo wilde ik in ieder geval een Humax. De software update om dit laatste mogelijk te maken. Vanavond ook geprobeerd de firmware te updaten van mijn Humax.


Kan dat met de firmware update van deze week te maken hebben? Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Deze decoders zijn eigenlijk bedoeld voor Ziggo, maar Humax geeft aan dat. Voorbereid voor HUMAX TV Portal (via toekomstige upgrade).


Ik heb mijn ontvanger bij een. De Ziggo-gebruikers hebben het misschien al gemerkt, de nieuwe.

Tientallen klanten van kabelaar Ziggo hebben na een software-update van hun digitale ontvanger een probleem gehad met hun. Uw televisie van Loewe instellen voor Ziggo of andere provider?


Interactieve televisie Humax. Ziggo is een kabelexploitant die televisie, internet, telefonie en e-mail als webmail of POPaanbiedt via de kabel. Dit was ook na de vorige grote update.


Ziggo heeft laten weten dat het begonnen is met de uitrol van een update voor verschillende settopboxen, waardoor deze interactiever worden. Hier gaat je smartcard van Ziggo rechtstreeks in. Het lijkt mij ideaal als dan de trage Humax de deur uit kan.


HUMAX werkt prima: smartcard dus niet kapot en ook. Terwijl ik een upgrade had gedaan naar de meest uitgebreide internet aansluiting. Waarom is de update van de Cisco HD Recorder van Ziggo bij mij niet geïnstalleerd?


Ben er benieuwd naar jouw update. HUMAX, uitgezonderd goedkeuring van eigendom van. Verwijder de signaalkabel (RF kabel) niet tijdens de software update.


Er zijn 9klachten gemeld over Ziggo op Klacht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.