maandag 24 mei 2021

Welke dimmer nodig

De juiste dimmer bij het juiste type lamp zoeken is nog een hele klus. Lamponline geeft de beste advies over uw dimmer. Led verlichting kan niet zomaar op iedere led dimmer aangesloten.

Voor de meeste inbouwspots kunnen dimmers gebruikt worden. Een dimmer is een schakelaar om verlichting aan en uit te. Het type dimmer dat je nodig hebt wordt bepaald door het type.


En welke soorten dimmers zijn er?

Calex gloei- en halogeenlampen kunnen worden gedimd met alle conventionele dimmers. Calex ledlampen kunnen worden gedimd met de dimmers genoemd. Op de dimmer staat over het algemeen aangeduid welke belastingen kunnen gedimd worden. Mijn vraag: welke dimmer moet ik nu hebben Smile.


Dus als ik nu heel concreet vraag: welke dimmer (min - max Wattage) heb ik nodig om. EN NU, WELKE LED-DIMMER HEB IK NODIG? LED lamp of een dimbare LED spot een speciale LED dimmer nodig. Deze webshops hebben een kwalitatief assortiment LED dimmers, welke zowel op.


Sommige typen dimmers zijn zeer geschikt voor LED lampen, andere dimmers niet.

Hier een uitleg van typen dimmers en welke geschikt zijn voor LED. Ik heb momenteel LED lampen en hier heb ik een dimmer op aangesloten. De lampen beginnen na een korte periode dat ze aan staan te.


Omdat er veel vragen zijn over hoe LED lampen dimbaar zijn en welke dimmer er dan nodig is, proberen wij met dit blog te helpen om de juiste. Een gloeilampdimmer kan alle lampen op 2volt dimmen (bijv: GU1 E1 E2 R7S, G9). Een 12V halogeenlamp is te dimmen met een tronic dimmer. U heeft voor deze dimmer een speciaal inzetplaatje+dimknop nodig.


Welke lampen kan ik vervangen door LED? Veelal staat op onze website bij de lamp welke dimmer het beste toegepast kan worden. V werken en op een elektronische trafo aangesloten zijn is een tronic dimmer nodig.


Nu wil ik een dimmer plaatsen op de plek van de lichtknop, maar ik zie. Lampenwereld geeft de finishing touch aan jouw interieur, door persoonlijk en online advies te geven over de laatste trends en nieuwste armaturen. Ik wil dimmen, heb ik dan een speciale trafo nodig?


Dit houdt in dat de dimmer minimaal vermogen van Watt nodig heeft om te kunnen dimmen. Normaal gesproken is dit bij halogeenlampen. Niet alle verlichtingsmiddelen zijn geschikt om te dimmen. Het verschil tussen de led en andere lichtbronnen zoals gloeilamp en halogeen lamp is dat de led lamp een constante stroom (CC) nodig heeft in plaats van.


Ervaar de schoonheid van dimbare LED-verlichting.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.