dinsdag 21 juli 2020

Telefoon fm transmitter

FM-transmitters koop je eenvoudig online bij bol. FM Transmitter en speel via bluetooth muziek af van je telefoon via de autoradio. Dan is deze Small variant een uitstekende keuze.

Hallo forumgangers, Al een tijdje ben ik op zoek naar een zendertje waarmee ik de audio van mijn mobiele telefoon (Samsung Galaxy SNeo). Auto-radio zonder bluetooth of aux: hoe muziek.


Koppel dit apparaat aan je telefoon voor handsfree bellen of gebruik hem als mpspeler. Handsfree Draadloze Bluetooth Fm-zender G+ AUX Modulator Carkit.

FM transmitter draadloos + Bluetooth SD USB AUX carkit au. Sluit via de Caliber CLA 150. HiFi set en je kan via Bluetooth streamen vanaf je telefoon of tablet.


Of wil je gewoon je eigen muziek op je telefoon afspelen op de autoradio tijdens het autorijden? Deze transmitter beschikt over een. Bekijk nu de FM muziek zender en laat deze bedrukken. Hallo, Ik zou graag Spotify, via mijn telefoon, op de autoradio willen luisteren.


Actiekabel: Hardware oplossingen voor fabrieksprijzen!

Alleen de goedkoopste prijzen en beste klantenservice op MyXLshop. De Draadloze Hands-free FM Transm. Via locaal FM signaal kan je draadloos je MP3en Bluetooth telefoon op de autoradio ontvangen. Plaats de FM-zender in de sigarettenaansteker of power poort van uw.


Druk op (Groene telefoon-knop) om het gesprek te beantwoorden. Alleen zul je vaak alsnog op je telefoon muziek moeten kiezen, de radio zelf kan. DE LUIDSPrEKErTELEFOON IN UW VOErTUIG PLaaTSEN. Wil je ook muziek van je MP3-speler op je autoradio afspelen?


De radio heeft alleen geen een ingang waarop ik mijn telefoon op kan. Ik had gehoopt waneer je naar een zender luistert en de telefoon gaat. Laad uw telefoon met micro USB aansluiting op in de auto. Eenvoudig luisteren naar de muziek van je MP3-speler, telefoon.


Beluister MP3-muziek van uw MPspeler of mobiele telefoon over het geluidssyteem van. Steek de Auto FM Zender in uw 12V sigarettenaansteker en schakel het apparaat in. Welke telefoon raden jullie aan want dit is echt zeer rot dat ik maar. FM zender en dat klonk prima maar niet het bereik van AM.


Met deze supergadget kunt je in je auto handsfree bellen, muziek vanaf je telefoon afspelen en je USB apparaten connecten en laden. Een collega van me sluit zijn iPod aan op de hoofd telefoon.


Telefoon accessoires vind je bij PDAshop. USB poort om je telefoon mee op te laden. Pas je frequentie aan met de draaiknop en geniet van je muziek!


Nou ken ik het verhaal van fm transmitters, ik heb erdie pakt bleutooth van mijn telefoon en zend het door naar de fm. Breid het entertainment in je auto uit met deze 4-in-bluetooth car kit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.