maandag 15 juni 2020

Startrelais koelkast

En haal de beschermkap uit de koelkast. Trek het startrelais van de compressor af. Maak een foto van de bedrading.

Een video uitleg door PartsNL: Hoe vervang ik het startrelais van mijn koelkast? Het startrelais van mijn siemens koelkast heeft het begeven. Compressor heb ik doorgemeten en is OK.


Ik heb een nieuw startrelais besteld.

Zou het aan het relais kunnen liggen en zo ja waar kan ik die krijgen. De koelkast is een Frigidaire RT150S drie jaar oud. Als hij warm was maar de compressor niet, dan probeert hij iig de compressor aan te zetten, maar. AANSLUITSCHEMA KOELKAST THERMOSTAAT, schema_therm.


Startrelais, die willen wel eens kapot gaan. Wel brand het licht in de koelkast en ook de elektronisc. Dan is of het startrelais of de compressor defect. Connection type: Spade connector.


PTC resistance: Ohm Voltage: 2V.

Koper op zoek naar groothandel koelkast ptc relais in home improvement zocht ook naar: fuji overbelastingsrelais koelkast ontdooitimer ptc startrelais brandstof. Ook vonden zij het raar dat de. Danfoss koelkast startrelais.


Mat Janssen al zei, heb je in dit geval twee compressoren steken. Dit kan met een PTC element, maar kan ook met een startrelais. Het relais is toch min of meer een start relais.


Koop Relais starter compressor koelkast rechtstreeks van Electrolux. Alles uit voorraad leverbaar. Een kleine, maar integraal, component in uw koelkast is het start Relais. Zonder een goed functionerende start Relais, zou uw koelkast niet werken.


Er zit wel meestal een soort relais tussen. Die moet je er tussenuit halen. Koelkast onderdelen en accessoires. Als ik mijn camera kan vinden post ik wel.


Weet iemand hoe ik de thermostaat van de koelkast moet door verbinden, zodat hij. Het overbruggen van het startrelais is wat anders als het.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.