maandag 18 mei 2020

Samsung s4 microfoon

Ik ben er vanmiddag achter gekomen dat mijn microfoon dus niet meer werkt… Ik kreeg telefoon en ze konden me niet horen… Valt zoiets. Meer resultaten van androidworld.


Elke met een universele microfoon werkt.

Samsung galaxy Smicrofoon werkt niet na firmware. Dus ook de oordopjes+mic van bijv. Het is inderdaad geen hardware probleem de microfoon werkt prima in andere apps.


Ik heb ook gemerkt dat als je van handset naar handfree.

Jezus man het lijkt wel of je microfoon heel zacht staat! USB Connector met microfoon Samsung. The firmware update did resolve the issue. Het uiterlijk van de Galaxy Slijkt op het eerste gezicht weinig te.


Bekijk de beste deals op Telecom2day. Laat deze dan vakkundig vervangen door GSM Herstel Friesland. Wij werken enkel en alleen met originele. Reparatietijd: minuten – Prijs: €699.


Maak dan direct een afspraak!

Mobile Service Centre repareert of vervangt. Als tijdens het bellen de andere kant je niet of slecht verstaat, dan is waarschijnlijk de microfoon defect. Vervanging van de microfoon van jouw Galaxy S als de andere kant van de lijn je niet kan verstaan tijdens een gesprek. Mobilerepairsolutions in Sittard vervangt uw microfoon in gemiddeld 30.


Wanneer vervang ik mijn Galaxy SMicrofoon? Uw Galaxy SMini microfoon werkt niet meer? Daarvoor kijk je op KIESKEURIG. Deze reparatie heb je nodig als de tegenpartij je niet meer hoort met het bellen.


I have Galaxy S– and the OPPOSITE problem as Elias (above). Dan kan dit liggen aan een kapotte of beschadigde microfoon. Hähnel Hähnel Mk2Richtmicrofoon. PolarPro ProMic microfoon voor GoPro.


GoPro Pro Lavalier Microfoon BY-GM€299. Dit betreft de primaire microfoon voor gesprekken. En wat betreft de microfoon (dat is immers mijn echte probleem)?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.