donderdag 23 april 2020

Zekering motor

Top-Lamp - Keramiek zekeringen 5-25A (stuks). Steekzekeringhouder voor maxi zekering 31mm.

Thuiswinkel gecertificeerde webshop en biedt alles voor de motor en. Ideaal voor het monteren van accessoires op uw motor. Goedkoop op motorfiets gebied met een unieke Laagste Prijs Garantie.


Lees hier wat een zekering is en hoe het werkt.

Praktische informatie en duidelijke uitleg over glaszekeringen, steekzekeringen en meer. In de handleiding van je motor kan je opzoeken. Nu werd de hoofdzekering zo warm dat de tin eruit liep.


USB aansluiting + 12v socket - Techniek, vragen en. V = 1A = toch net iets te nipt om een 20A zekering te plaatsen. Ik zal best eens kijken op de motor welk vermogen deze kan. Zekering spring bij gebruik rechter pinker.


Voor de fabrikanten van de elektromotoren is het daarnaast een garantie. Technici gebruiken de naam zekering in de algemene zin en smeltpatroon in.

Deze glas zekering voorkomt kortsluiting in de bedrading. Wordt gebruikt in verschillende voertuigen waaronder ook oudere motoren. Weet iemand of hierin ook een zekering inzit?


Maar sluit ik hem aan op de motor gaat hij niet aan. Bestel deze zekering in onze webshop! Alle MerCruiser onderdelen vind je bij MerCruiser-onderdelen.


In een automaterialen zaak een zweefzekering kopen met een zekering van max 2amp,die aan de rode draad bevestigen en deze aan de plus. De motor van de afzuigkap werkt niet meer, wil deze vervangen. Beide hebben een eigen zekering. Ik heb het idee dat als, terwijl de motor loopt, de zekering van de motor doorslaat dit schadelijk zou kunnen.


In-line zekeringhouder, er wordt standaard een 10A zekering meegeleverd. Ik verwacht een defecte zekering? Mocht het zo zijn, (behoorlijke leek hier) waar bevinden de zekeringen zich? Na het vervangen van de zekering start de motor normaal en kan ik weer duizenden kilometers rijden zonder problemen.


Dus ik dat ding openen, bleek de zekering te zijn doorgeslagen. Meestal is het dan voldoende om de motor even op gang te helpen. Het enige wat ik kan bedenken is een klein zwart blokje tussen de zekeringen(denso 21wx4) weet niet echt wat het doet.


De tabel is voor „oude” IEmotoren. Ik heb iets stoms gedaan: bij het controleren van de zekering vd. TDI afsloeg en niet meer wilde. Nu klaagt hij dat bij het starten van de motor de automatische zekering afslaat.


Kennelijk is de momentele startstroom hoger dan 16A.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.