maandag 6 april 2020

Schema trekhaak

Electrische aansluiting voor trekhaken. Dat is veelal Jaeger (bajonet). Algemeen gebruikelijk is de bekende 7-polige contactdoos aan de trekhaak en de.

Kost ongeveer 1daar zit trouwens ook een schema bij gezien de kleuren voor de. Zoek wel de juiste, ik heb schema`s gezien waarbij caravangekken de stekkerdoos iets anders inrichten met alle. Alle verlichting direct uit voorraad leverbaar.


Welkom bij ARNIEPOL, uw partner bij trekhaak montage.

Beetje schuren van de pinnen en holle contacten helpt. Bosal trekhaak onder mijn Ford C-Max gemonteerd. Had stekkerdoos op standaard verlichting aangesloten, wordt een chaos op aanhanger bij remmen en richting aangeven. Wie kan mij helpen aan schema voor.


Ik heb een tweedehandse trekhaak gekocht en gemonteerd. Het aansluiten heb ik nog niet gedaan, dat gaat wat moeilijk :P Er zitten geen.


Binnen kort ben ik in het bezit van een Citroen Jumper 2. Onder deze camper moet een trek haak. Hij is speciaal voor de fiat panda dus misschien dat de.

Hallo EOS-vrienden, Ik zoek het elektrisch aansluitschema van de trekhaak, ik heb wel de ECS 5F0trailer module in de kofferruimte lia. Nu zit ik te zoeken naar een aansluitschema. Ik heb uit mijn oude 308SW de trekhaak en trekhaakbekabeling gehaald (13p). Heeft er iemand een aansluitschema van een westfalia trekhaak voor mij?


Jaja, ik ben al aan het zoeken geweest en er staat een mooie. De trekhaak wordt vaak achteraf op de auto gemonteerd.


De keuze kan zijn uit een vaste kogel, een afneembare kogel en een elektrisch wegklapbare kogel. TSI met een ECS 5F0kabelboom. Beste, Ik ben op zoek naar een schema waarin ik kan zien welke.


Trekhaak Bekabeling Nederland - Trekhaakbekabeling special voor uw type auto. Voertuigspecifieke trekhaakbekabeling voor praktisch ieder merk en type.


Maar de aansluitingen komen dus niet helemaal overeen met het schema. Aansluitgegevens van de verschillende systemen. Pagina 6- Trekhaak monteren Exterieur.


Dit is het schema van de stekker-unit (naast de trekhaak).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.