dinsdag 7 april 2020

Ruis microfoon

Dat komt niet door mijn microfoon of Audacity, maar die ruis komt vanaf mijn laptop vandaan. Wat kan ik hieraan doen zodat je de ruis niet. Verbeter je kwaliteit van je microfoon!

GgHezIKh8Vergelijkbaarjun. Geüpload door ArTiiCHQIn deze video ga ik je laten zien hoe je die irritante ruis tijdens het opnemen weghaalt!


Een van de meest irritante problemen is dat mijn microfoon een hele harde ruis creeërd en ook is het volume van mijn mic heel erg laag. Vooropgestel elke microfoon heeft ruis, en vooral naast de micrfoon is de ruis.

Een hele goede studio micrfoon met lage ruis specificaties en hoogwaardige. Ik heb een Gatt Audio LD-6u USB microfoon. Microfoon geeft veel ruis - Computer Idee Forumforum.


De microfoon geeft voornamelijk ruis en als je heel goed luistert ook je stem. Toegevoegd na minuten: Het ligt aan mij, want ik heb al bij Test geprobeerd. Wat ik dus hoor is een continu ruis.


Gebruiken verschillende technieken om ruis in audio die je al hebt. Altijd was het zonder ruis, maar de laatste tijd hoor ik erg veel ruis.


Ik deed vandaag een telefoontje via skype in LAN en de andere persoon klaagde dat er ruis was en mij moeilijk kon verstaan.

Hallo, Sinds kort heb ik een nieuwe headset met microfoon gekocht. Als ik iets opneem en later luister dan hoor je de hele tijd een ruis. Dit doe ik met goedkope headset microfoon van 1- euro.


Over de kleur van het geluid ben ik tevreden maar er een zeer vervelende ruis op de. Op het moment dan ik het kanaal open heb staan hoor je geen ruis. Maar op het moment dat je in de microfoon praat wel. Ook de ingebouwde mic in mijn computer geeft enorm veel ruis.


Ik denk dat je camera een slechte microfoon voorversterker heeft. Of het opnameniveau staat maximaal, waardoor de ruis goed hoorbaar is. Hoi zoals al in de tekst staat hoort diegenen die ik bel alleen maar ruis. Het gaat over een HTC Ine mvan anderhalf jaar oud.


GSM storing: een actief mobieltje in de buurt van een microfoon, elektrische. Wie weleens gebruik maakt van de interne microfoon van een camera heeft vast gemerkt dat er veel ruis in het geluid kan zitten. ME3 Olympus, Accessories Audio Recording.


Maakt opnamen mogelijk vanaf afstand. Met deze König flexibele microfoon ben je verzekerd van een goede. Tot nu toe nog geen enkele klacht gehad over ruis o. Jij vraagt om een simpele microfoon versterker die niet ruist, kan. De ruis die je hoort zit in het gebied rond de 10uV en lager, ja micro Volts!


Beste wij hebben een nieuwe Sedge echter met regelmaat valt de microfoon weg met storing en ruis. Soms blijft hij het doen en geen.


In sommige gevallen kan het zo zijn dat gebruikers van deze draadloze microfoon systemen last hebben van veel ruis. Als ik het geluid lager zet, hoor je de mensen weer niet goed praten.


Beste Voor mijn geluidsopnames maak ik gebruik van een Behringer Xenyx Q502USB mixer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.