dinsdag 25 februari 2020

Protech lakbehandeling

Hallo, Heeft er iemand ervaring met een Protech lakbehandeling? Ik wil een nieuwe BMW Xin zwart metallic eventueel laten behandelen.


Hoi luitjes, Ik zit er hard over na te denken om mijn ste laten behandelen met protech.

Het maakt namelijk geen gebruik van wax of siliconen en wordt aangebracht door. Wij staken ons licht op bij Protech in Leiden, die prijzen hanteert van tussen de 6en 1. ProTech gaat een stap verder dan poetsen.


Een serieuze bak met gel maar zeker.

Hey, Heeft iemand hier ervaring met een dergelijke lakbehandeling? Het leek mij heel geschikt voor onze nieuwe XC7 omdat de auto altijd. Wie heeft er ervaring met een Protech lakbehandeling op zijn of haar auto, en wat is die ervaring.


Voor een Skoda Yeti ben ik ruim 8euro. De Protech-lakbehandeling beschermt de gelakte oppervlakte van uw voertuig tegen alle dagelijkse agressies zoals verontreiniging, insecten en hars.


Bij aflevering heeft hij deze wagen een protech-lakbehandeling laten geven van maar liefst 8euro. Ik vind het schandalig veel geld en wel. Ze claimen dat de lak glans behouden blijft, aanzienlijk langer dan zonder behandeling.


Bovendien wordt wassen ook makkelijker.

Een ander merk kost meer :lol: (geintje) Wordt vervolg SharkS:wink: En die teflon laag = gelijk aan de protech behandeling ? Hallo mensen pas geleden had ik gepost over de permagard en protech lak behandeling ? Vorige week is de wagen dus gepolijst en. Vanaf de eerste dag wordt uw auto blootgesteld aan invloeden van buitenaf, UV, hars, vogel-uitwerpselen, vocht.


Zeker zijn van een optimale levensduur van de lak van uw Volvo? Heeft iemand ervaring met het laten behandelen van de autolak door een Protech-behandeling? BMW lijkt een soort samenwerking of in ieder geval goedkeuring te hebben voor Protech want in veel BMW showrooms staan foldertjes van.


In één ervan ontdekte Antoon het procédé van Protech bij een bedrijf. De auto wordt volledig gepolijst. Mijn auto is behandeld met Protech. En daar ben ik ook zeer tevreden mee.


Kost veel meer dan een gewone waxguard behandeling. Is het schadelijk voor de wagen? Zijn er andere betere merken? Op de lak van de vuurrode BMW 323. Rally, en behandeld met Protest lakbehandeling met bewonderenswaardig resultaat ! Voor het onderhoud van uw koetswerk werken we samen Protech !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.