dinsdag 28 januari 2020

Stopcontact engels

Ik vertrek morgen naar Engelan maar ik hoorde net dat de engelse stopcontacten iets anders zijn dan de Europese. Ga je op reis of op vakantie naar Engeland?


Controleer of je een reisstekker of wereldstekker nodig hebt!

Het VK heeft 2volt AC 50Hz. Ik heb eigenlijk twee vragen: 1) Past de stekker in het. Wat is stopcontact in het Engels? Je hebt gezocht op het woord: stopcontact.

Bladeren milions woorden en zinnen in alle talen. Adapter stopcontact van engels naar nederlands. Wij kochten ons huis van een Engels echtpaar dat er met tranen in de.


Over enige tijd heeft Europa één munt, maar één stopcontact dat is. Vergelijk klus artikelen van de beste merken, o. Nederlands - Engels op Glosbe, online woordenboek, gratis.


En er zat niet een stopcontact naast voor Engelse gasten. Ik meen me te herinneren dat het stopcontact in de badkamer er uitzag als op het. Vertaal gratis jouw teksten naar o.

Hieronder vind je de vertalingen van het woord stopcontact in de meest populaire talen. WordReference English dictionary, questions, discussion and forums.


English-Dutch Dictionary: Translation for stopcontact. BETA Dutch-English translation for: stopcontact. Ik heb vandaag een digitale piano bestelt uit Engelan maar wat ik me afvraag, zijn de stopcontacten daar verschillend van hier? In het buitenland hebben ze vaak andere stopcontacten dan hier.


Vaak heeft een stopcontact in een Engels hotel een aan- en een uitknop. Het voltage weet ik niet, wel dat hij 4watt is.


De unieke kwaliteiten van het Engels huisbedrading direct te confronteren meest casual waarnemers in de vorm van de stopcontacten. Het is een risico aangezien. Visitor to UK adapter voor Engels stopcontact.


Overige typen Overige typen (39). Stopcontact Stopcontact (786). Ook geschikt voor stopcontacten met. Met de nachtlamp cube van Hama maak je van elk gewenst stopcontact een nachtlampje.


EU stopcontact aardetester is een eenvoudige tester om te controleren of het aardecontact van je stopcontact ook daadwerkelijk is aangesloten op de aarde. Je kunt zowel in het Engels als in het Duits terecht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.