maandag 25 november 2019

Peiker microfoon

Het sissen en knerpen van de microfoon heeft twee oorzaken. Dit voorversterkertje verzwakt echter de lage tonen.


De bekendste microfoon is de zilveren peiker of bosch microfoon die veel bij de andere condor sets gebruikt wordt.

Professionele uitvoering, ruisreductie, richtmicrofoon. Geschikt voor bijvoorbeeld THB, Smarteq, Funkwerk. De ME2is een versterkte microfoon en is onder andere.


Hallo, Ik werk al geruime tijd met de condor 1 al enige tijd was het schakelingetje in de peiker een beetje lam, beetje aan zitten buigen en hij.

Peiker zwanenhals microfoon ME2(aktief). Heil Headsets Microfoons en alle toebehoren. Hamshop is officieel distribiteur en dealer van heil producten. Heil heeft een breed scala aan headsets.


Ik heb gehoord dat er een modificatie bestaat om een zgn. Ook uw achtergrond geluiden. Passieve zwanenhals microfoon geschikt voor Parrot, Nokia en diverse Sony Ericsson.


Deze philips microfoon staat bekend om zijn bolkarakteristiek (rondom) geluidopname. Deze werkt op alle nokia carkit´s en Parrot carkits en verzekerd.

Converterman, alles voor uw auto, motor en meer. Vervolgens loop je tegen de kwaliteit van met name de microfoon aan. Op die slede is ook de microfoon en luidspreker aansluiting. Voor mijn peiker microfoon ben ik zoek ik een nieuw krulsnoer, wie weet een adres of heeft een goed alternatief voor dit soort snoeren?


Heb de zoekfunctie gebruikt maar kan er niet veel over vinden en ook de link naar andere sites met mic. Gebruikt: kan geen uitsluitsel geven over de werking (VHF-mobiel-tcvr) - Te koop in Kortrijk. Wees er snel bij want het aantal is beperkt en… op = op. U kunt uw belangstelling kenbaar.


Commtel COM1kristlscanner € 100. Ik wil een andere microfoon, met zwanehals, op mijn Mr. Handsfree carkit zetten omdat ik het idee. Ik heb de slechte verstaanbaarheid van de carkit opgelost.


Luidsprekers, buzzers, alarm, piezo microfoons en nog veel meer om je elektronica circuit van. Berichten over rode microfoon op icom geschreven door pa5fn. More information on this mic (including the original advert) can be. Bosch peiker microfoon de bekende microfoon zilveren peiker of bosch microfoon die veel bij condor sets gebruikt wordt.


Bekijk de Microfoons Producten op de webshop van ACR Helmond. Het is nu zelfs zo dat men niet meer hoort dat je in. Wetech, : autolaadsystemen voor Motorola portofoons.


Peiker, : microfoons, spreekgarnituren voor ME helmen. Procom, : antennes, combiners, duplexfilters.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.