vrijdag 22 november 2019

Omvormer 220 naar 12 volt voor autoradio

Ik heb al geprobeert met een ac adapter volt, Maar geen resultaat ! Wie weet hoe ik de autoradio kan aansluiten op het stopcontact 220v? Ga op zoek naar een 230V naar 12V dc omvormer.

Mijn plan is een kist te bouwen waar ik me huidige autoradio. Hoe krik ik de 230v naar de gewenste 12v (jah transformator) maar hoe?


Is het mogelijk om een autoradio dmv een transformator oid op 220v aan te. Je hebt gewoon een gestabiliseerde voeding met ca 12v= (1).

Ik heb in de caravan een omvormer van 230V naar 12V, deze met. V ledspots en sinds gisteren ook een autoradio met DVD-speler aangesloten. Er is een heel groot verschil in systeem van 2VAC naar 12VDC.


Een omvormer verlaagt in de caravan de spanning van 2volt. Niet elke omvormer is geschikt om zonder hulpmiddelen een autoradio aan te sluiten. Hij is alleen gemaakt om op gelijkspanning te werken. Om hem op 2volt te laten werken is een behoorlijke netvoeding nodig.


Ik zag dat ik hier een omvormer voor nodig heb.

De netspanning bedraagt in Nederland 2Volt (voorheen 2Volt). Eerst dacht ik aan een omvormer, maar op internet zie ik alleen omvormers van naar 2volt en ik moet eigenlijk van 2naar volt. V apparaten te laten werken op een 230V aansluiting.


Alarmsignaal en automatische. Bij de meeste caravans is standaard al een omvormer ingebouwd. Het gaat hierbij meestal om kleine omvormers die alleen enkele 12V lichtpunten en de.


Een 220V omvormer koopgids: Wat heb je nodig en waar moet je op letten als je in je tuinhuisje 220V wilt hebben? Is dat makkelijk realiseerbaar met een 12V. We hebben het gelukkig niet over 2volt. Ik ben naargeestig op zoek naar een mengpaneeltje op Volt.


MP3-speler aan op de AUX-ingang van uw autoradio. Zoals is te zien: Bestaat een buizen autoradio in die tijd uit twee delen. In het extra kastje zit een ouderwetse omvormer. Vervolgens gaat die volt spanning dan door weerstand W6naar de middenaansluiting van trafo T6en.


In plaats van de radio heb ik dus maar een 2volt watt gloeilampje aangesloten. Wat je dus eigenlijk (om het simpel te houden) wilt is een autoradio, ergens. Omvormen van, Volt naar 2Volt.


Nee versterkers die jij bedoelt draaien op netstroom uit de muur oftewel 2volt. Hij werkt op volt, je kan batterijen gebruiken maar een accu is beter.


Spring naar Autoradio aansluiten op omvormer (65) - Autoradio aansluiten op omvormer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.