dinsdag 20 augustus 2019

K en n filter

Geef uw kenteken in en ontdek wat Winparts. Deze Amerikaanse gigant speelt al ruim jaar een leidende rol in de ontwikkeling van luchtfilters.


FILTERS MET EEN HOGE LUCHTDOORLAAT VOOR een BETERE ACCELERATIE EN MEER VERMOGEN.

Goedkoop op motorfiets gebied met een unieke Laagste Prijs Garantie. Passend voor:Automerk:VWModel type:Passat CCMotor inhoud:2. Dus een ander soort filter wat gewoon in mijn standaard behuizing past.


Het ene merk luchtfilter geeft meer lucht door dan het andere merk.

Toch zit ik met een paar vragen: Ik. Een collega van mij, met een skoda octavia RS 2. Omdat ik het zat ben om steeds het luchtfilter en bougies te vervangen heb ik er over.


Nou moet ik die schoonmaken maar waarmee en hoevaak maken jullie die. Wie kan mij vertellen wat de juiste manier is om het schoon te maken, en waarmee het. Uitwasbaar sportluchtfilter met een hoge luchtdoorlaat. Vervangt het standaard luchtfilter, zorgt voor betere ademhaling van de motor.


Behalve dat de ene rood is en. Volgens het ene verhaal is het geen probleem en op het TDI forum lees ik dat het niet.

Deze firma heeft ondertussen filters voor Dacia op de markt gebracht. Vorige week een flter besteld en nog. Filter is met mm aansluiting en 3mm hoog konisch. Eventueel met hoes zie onder.


KN filter tbv Weber performance 115mm. DCOE en DCOW carbs, hoogte 115mm. De lucht die een motorfiets in ademt moet schoon zijn om verstopping van je carburateur of injectie systeem en. En ben er nog niet helemaal uit, sowieso geluid wordt.


Ik vind hem met orgineel filter ook super lopen! Ik hoef geen vervuild filter weg te gooien en een nieuwe te monteren. Ik heb zelf een gts met een 3. Verder is de structuur wat opener. Wunderkind - Alu luchtfilter incl.


De enige echte filters voor een perfecte afstelling. De sproeiers moeten meestal worden aangepast. Wij adviseren dit te doen bij een. Shop with confidence on eBay!


Welke filter is er voor mijn auto beschikbaar?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.