donderdag 4 juli 2019

Interactieve hd recorder ziggo

Hiermee kijk je digitaal en H zónder een losse digitale ontvanger. Ziggo On Demand en interactieve diensten. Homecast Colorado HDHomecast Montana SD.

Maak je Humax, Samsung of Cisco mediabox interactief en bestel films en series via On Demand. Zo maak je je mediabox interactief. Vind ziggo interactieve hd recorder op Marktplaats.


Geschikt voor interactieve tv van ziggo.

Als klant van Ziggo ontvang ik een mailing waarin oa een interactieve HD recorder aangeboden wordt. Toen ik een tijd geleden mijn. Interactieve hd recorder ziggo - Elektronica online kopen? Nieuwe Ziggo-klanten kunnen kiezen uit een HD-ontvanger met of zonder.


Deze decoders zijn ook geschikt om interactieve tv van Ziggo te. Je persoonlijke digitale videorecorder. Als je een externe harddisk (niet meegeleverd) aansluit op je ontvanger kun je niet.


Alleen mijn interactieve hd-recorder van Ziggo en smartcards zijn nu nutteloos.

Zal eens kijken of het werkt als ik de recorder ga aansluiten met. De interactieve Hd recorder van het merk Cisco werkt niet zoals hij hoort te. Op de site wordt hier geen melding van gemaakt door Ziggo.


Na onderhandelen met Ziggo zijn ze bereidt een HD Recorder voor de actieprijs op te sturen € 1100). Ik heb wel mijn abonnement moeten.


Bij de presentatie van de kwartaalcijfers maakte Ziggo het voornemen bekend om bestaande klanten met extra voordeel te belonen. Ziggo heeft op dit moment een tijdelijke spectaculaire actie. Bij een alles-in-een pakket van Ziggo krijg je nu namelijk een interactieve hd recorder van €19.


Nieuwe Humax-hd-decoder ondersteunt interactieve tv Ziggo. Eh, dat is gee ndecoder, maar een HD recorder. Het is omdat ik dit apparaat moest kopen van Ziggo om interactieve hd tv te kunnen.


Hier zit een 500GB HDD in, van een inch of inch? Siet, als je de kabel-tv (Ziggo neem ik aan) NIET opzegt, maar aanhoudt. Daarnaast is de ontvanger geschikt voor interactieve TV van Ziggo.


Hierbij wil ik een klacht melden over Ziggo : we zijn al jaar klant bij ziggo en nu zag ik dat de hd recorder aangeboden word voor €voor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.