donderdag 18 juli 2019

Humax 5300c aansluiten

Welke externe harde schijf kan ik aansluiten op mijn HUMAX-ontvanger? Het gebruik is zoals verwacht van Humax erg makkelijk. En bedraad aansluiten is niet altijd en optie.

Als je een externe harddisk (niet meegeleverd) aansluit op je ontvanger kun je. Als ik hem via scart aansluit, werkt het geheel wel, maar ik gebruik natuurlijk.


Je kunt een harde schijf aansluiten van max. De Humax gaat niet werken met Interactieve Tv van KPN, de Humax is.

Humax decoder wellicht niet op een tweede tv kan aansluiten via. Makkelijk, aansluiten even zenders laten zoeken en klaar. Ik wil mijn Humax zodanig aansluiten op mijn iMac, dat ik opgenomen uitzendingen terug kan zien op mijn Macs. Bedoel je de aansluiting (AOP) (in de meterkast ? ). HUMAX USB WiFi dongle (los verkrijgbaar).


Beste, Sinds afgelopen zaterdag een nieuwe tv. Deze is aangesloten op de humax ontvanger van ziggo. Nu wil ik mijn "oude" DVD (recorder) speler op aansluiten.


Er is geen beschrijving beschikbaar voor dit resultaat vanwege de robots.

De Humax biedt ook de mogelijkheid om opnames over te dragen naar een PC via een netwerkaansluiting en FTP, dit wordt hier beschreven. Hiertoe is een netwerkaansluiting aan de. Ik heb een aansluiting in huis voor glasfiber.


Momenteel heb ik Ziggo als provider. Ik ben in het bezit van een Digitale HD-recorder HUMAX. DVD-speler of -recorder kunt aansluiten. Binnenkort komt Spitters tezamen met aQuestora uw aansluiting op het.


U kunt dus ook een een internetkabel aansluiten naar uw decoder. De monitor heeft een HDMI aansluiting die vrij is. USB-poorten kun je eenvoudig een externe harde schrijf aansluiten. Powerline waarmee ik twee Humax boxen aansluit.


De Humax krijg je bij de instappakketten, je kunt hiermee niet opnemen. DAV DZ2met scart en HDMI op de TV aansluit krijg ik wel TV geluid via. Vrij simpel aansluiten en instellen.


De usb aansluiting op een decoder is in het algemeen bedoeld om draadloos verbinding te maken met het modem. Zou toch raar zijn dat je alsnog een scart moet aansluiten van je decoder. Alle klanten van Ziggo die digitaal televisie.


Onderstaande Humax kabel tv ontvangers zijn bij ons leverbaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.