woensdag 8 mei 2019

Humax kastje resetten

Mijn Humax werkt niet meer naar behoren. Van het ene op andere moment hadden wij geen signaal. Problemen met je digitale ontvanger?

Reset de ontvanger door de fabrieksinstellingen te herstellen. Zo stel je de ontvanger opnieuw in. Selecteer volgende en druk op OK.


Hoi mensen na enkele weken prima gedraaid te hebben met mijn humax kastje moet ik nu minimaal 1x per dag het kastje "resetten" door de.

Meer resultaten van ziggoforum. Nadat mijn HUMAX-ontvanger is ingebouwd in een kast reageert hij niet meer op de afstandsbediening. Het infrarood-signaal van de afstandsbediening wordt.


Vervolgens kom je in een verborgen menu waarin de vermelding WACHTWOORD RESET staat. Ik heb een Humax HD kastje gekocht van een tv winkel het is thuis geiinstalleed.


Zet uw televisieontvanger naar fabrieksinstellingen en los opname problemen op. Informatie over het opnieuw instellen van uw tv-ontvanger om de nieuwe zenders voor Digitenne te bekijken.


Het kastje heeft geen audio-uitgangen voor evt. Minimaal twee maal per week moet ik het ding resetten door het van de stroom af te halen omdat hij.

Sinds een week andere Decoder voor TV. Ieder ochtend als ik wakker wordt, staat dat ding aan. Niks geen reset of stroomonderbreking of zo.


Ik heb bij deze decoder sinds een tijdje dat het opstartlogo (Humax) paars gekleurd is als. Zijn er nog andere hard-reset trucjes mogelijk ? Werkte bij installatie allemaal prima, kastje aan, taal gekozen en zender gekozen. U kunt proberen om de software van de TV ontvanger te resetten. DELTAnv digitale tv geeft storing, beeld is dubbel, maak gebruik van humaX kastje.


We hebben hier thuis nog een Humax IR-FOX C, maar dan de zilverkleurige. Welk merk heeft jullie kastje? De Humax krijg je bij de instappakketten, je kunt hiermee niet opnemen.


Een digitale ontvanger, ook wel digitale decoder genoem is een kastje dat het. Sheep ik had hiervoor een humax kastje staan waarbij die het prima deed. Na diverse telefoontjes en resetten bleef het lampje knipperen. Humax iTV kastje gaat contstant stuk of er is om de een of andere reden weer.


Wij hebben recent onze producten telefonisch aangepast van Humax kast naar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.