dinsdag 2 april 2019

Ford start stop systeem

Waarom zit er een start-stop systeem op mijn Fiesta als het alleen maar werkt wanneer ik dagelijks. Dit heeft maanden probleemloos gewerkt. Omdat het niet meer werkte ben ik naar mijn dealer.

Het auto start stop systeem werkt vaker niet dan wel. Veel Fords worden tegenwoordig uitgerust met het innovatieve Start Stop systeem. Wat is dit precies en waneer werkt dit wel en niet?


Soms dan staat de start stop aan, en als je dan je airco aan doet.

Het kan de motor van een auto in een fractie van een seconde uit- en weer aanzetten. Een stop- startsysteem schakelt de motor van de auto uit als je stil staat.


Op dat moment heb je geen aandrijving nodig, dus is het. Het start stop systeem werkt niet. Nieuwe Fords zijn vaak uitgerust met een Auto-Start-Stop-Systeem waarbij de.


Bij stationair draaien stopt de motor automatisch om brandstof te besparen. Nu kan ik dat systeem wel uitschakelen. Wordt weergegeven wanneer het systeem niet beschikbaar is.


Auto StartStop Rempedaal indrukken voor starten motor.

Ford Auto-Start-Stop systeem. In de vraagprijs zitten de volgende werkzaamheden bij aflevering reeds. EcoBoost Midi met spierballen. Prachtige auto, rijdt heerlijk en zeer zuinig.


Deze auto staat bij: Korterink de Lichtmis. Kortom: met een start-stop systeem is een startmotor vrij snel. De opbouw van de VARTA Start-Stop-batterij met EFB -technologie.


Limited start, stop, cdv, radio-c toerenteller, boordc, stuur in hoogte. D electronisch Brake Deforce. Doorheen de levensduur van een wagen zal de motor gemiddeld 50.


Wagens uitgerust met een start-stopsysteem. Op mijn Swift zit het zogenaamde EASSS Start Stop systeem. Ik ben hier zelf niet helemaal weg van.


Alle papieren aanwezig, aankoopbewijs, jaarlijkse onderhoudsfacturen. Elektrisch bedienbare ruiten vóór. Anti Blokkeer Systeem, bestuurdersstoel in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.