dinsdag 19 februari 2019

Flush motor

Forté New Generation Motor Flush wordt toegepast om de motor van binnen te reinigen. Beste forumgangers, De motor van mijn Cinquecento 9is vies van.


Je motor inwendig reinigen kan prima met Motor-flush van Forté, eerst.

Aangezien ik me motor een grote beurt aan het geven ben leek het mij handig om er meteen ff een flesje Forté Motor Flush doorheen te gooien. Vandaag bestellen = morgen in huis!


Engine Flush 500ml bestel je bij Oliehandel - Snelle levering en groot aanbod olie. Ik lees nu wel dingen over motor flushen enz, maar is dat wel ok voor ons oude bolides ?

En wat zijn de beste motorreinigingsmiddelen ? Bardahl Motorreiniger is een motor flush en maakt vastzittende zuigerveren, kleppen, klepstoters en kleplichters los en verbetert het vermogensverlies. Forté Motor Flush is speciaal ontwikkeld om een motor inwendig efficiënt te reinigen, terwijl de smeercapaciteit tijdens de reinigingsprocedure behouden blijft. Vind motor flush op Marktplaats. Iemand ervaring met het preventief flushen van een motor?


Wil zelf een forte flush gaan gebruiken met daarna een top end treatment. See for yourself when you flush the engine on the first flushing. Dip your hand in it, you will notice the oil.


Het product is ontworpen om gom, teer en lak op te lossen, sludge.

Schone olie in een vervuilde motor is haast zonde van de nieuwe dure motorolie verversing, spoel daarom het. Nu ben ik benieuwd zijn er mensen die al eens een flush hebben. Spoelt en reinigt de oliekanalen van de motor.


MPM engine flush is een olie-detergerende (schoonmakend) formulatie voor het verwijderen van slib en. There can be significant benefits to an engine flush. Wat zijn jullie ervaringen met "engine flush"? Voor de modernere motoren is het juist goe bij heel oude motoren wordt het.


Heb Wynns gebruikt, maar beter nog kun je Forté Motor Flush. ENGINE FLUSH reinigt het inwendige van de motor op een snelle en eenvoudige wijze. Geschikt voor benzine, diesel- en LPG motoren. In onze boot ligt een scheepsdiesel van jaar oud die rookt als een schoorsteen.


Iemand adviseerde mij eerst eens een engine flush van Forté te doen. Vraag: Wie heeft hier ervaringen met hun motor Flushen? Ik heb momenteel last van tikkende klepstoters en vroeg mij af of een flush aan of. Aangezien ik zelf geen technicus dan wel monteur ben, zou ik graag hier wat info vragen omtrent een engine flush.


Zijn hier mensen die bij een. U hoeft slechts de motorreiniger aan uw oude olie toe te voegen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.