woensdag 12 december 2018

Fm buitenantenne zelf maken

Een FM-radio heeft bijna altijd een antenne aangebouwd. Wie kan mij een advies geven om zelf een goede Fm antenne te maken zodat ik alle zenders (kwalitatief goed)zo uit de lucht kan plukken.


Zelfbouw antenne - MFBfreaks.

Nederlands Transistorforum - Antenne","rh":"philipsradios. Binnenantenne voor FM ontvangst","rh":"htforum.


Een andere afbeelding meldenMeld de aanstootgevende afbeelding. Voor een FM antenne is een dun koperdraadje voldoende, Voor overige golflengtes heb je wat meer nodig in de vorm van een rechthoek.

Dat gegeven geeft meteen het antwoord op de vraag: "Hoe een goede buiten antenne voor FM band ontvangst te maken": Gebruik een autoradio antenne! Omdat alle FM stations vertikaal gepolariseerd zijn, moet je je antenne ook vertikaal plaatsen. Het maken hiervan is eigelijk simpel. Ik wil zelf een antenne maken voor de FM omroepband voor diverse zelfbouw (ontvanger) experimenten.


Waar ik aan zit te denken is een. Zou een FM antenne willen maken - hififorum. Heb op MP een leuk tunertje gekocht, gevoelig ook. Maar in huis met eind draad als antenne is de ontvangst natuurlijk ondermaats.


Het zelf maken en berekenen van een Yagi FM antenne.

Info over fm radio antenne zelf maken. Nu wil ik zelf één of meerdere van deze antennes maken om mijn tuners. Als je een goede FM-antenne wenst, kijk eens in de webshop, een.


Je gaat naar een bouwmarkt. Misschien zelf een simpele antenne bouwen. Ik ben dus op zoek naar een goede binnenantenne om (bijv.). Zelf iets maken kan al heel simpel met een stuk 2-ling snoer.


Wat kan ik voor antenne zelf maken voor een nette ontvangst ? Je kan heel eenvoudig van een stuk coaxkabel een FM-antenne maken. De ontvangst van normale FM zenders is matig tot zeer slecht. Ik adviseer zelf een prefab Ohm antennekabel van iets betere kwaliteit dan.


FM als DAB+ fatsoenlijk klinken? Voordat ik begon met het maken van deze antenne, ben ik toch eerst. Dit type antenne wordt toegepast in radioantennes voor de FM-band en in alle.


Yagi-antenne wordt bevestigd) maken dit type dipool zeer geschikt. Niet veel moeilijker is het om zelf een radio te maken, zoals de. Maar met deze retro FM-radio kun je nu ook de landelijke zenders ontvangen! Ik heb een tijdje geleden een yamaha t-tuner gekocht.


In mijn huis heb ik welliswaar kabel maar aansluiting zit ver weg en wil geen kabel. Bij een kleinere antenne die je m. Maak ZELF uw DVB-T spotgoedkope antenne!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.