vrijdag 16 november 2018

Oude gaskachel aanzetten

Als ik het knopje met de witte stip indruk dan gaat de rode knop. Ik zou graag mijn gaskachel op kot aansteken, maar krijg hem niet aan de praat.

Gas is in orde, want ik kan koken. GeĆ¼pload door Hans van der LindenInstructie gashaar openhaard ontsteken.


Met het warme weer had ik mijn Drugasar gaskachel (gevelkachel) uitgezet, maar nu het weer wat kouder is, wil ik hem graag weer aan.

Ik had ook een tijdje een oude gaskachel en soms duurde het gewoon een tijdje. Tot op heden is het me niet gelukt om deze aan te krijgen. Wie kan mij vertellen hoe ik mijn gaskachel moet aansteken?


Hoi allemaal, we kochten onlangs een woning, maar hebben moeite om de gaskachel te ontsteken. Het is een Nestor Martin, vrij oud model.


In mijn nieuwe huis staat een oude Faber gaskachel, nu heb ik per ongeluk de waakvlam uitgedaan en ik krijg deze niet meer aan! Hou die knop na het aansteken eens echt lang ingedrukt.


Dat is natuurlijk heel vervelend en komt altijd ongelegen: als het.

Als we alleen de waakvlam aanzetten blijft die wel branden. Afstandsbediening Kal-Fire nieuwe en oude type. Oude gaskachel moet schoongemaakt worden en zorgen voor een veilig gevoel.


Dag allen, Met dat de winter nu toch wel op komst is (soms toch) zou ik graag mijn gaskachel eens aansteken, doch ik slaag er niet in de goede. U wilt genieten van een gezellig haardvuur, maar uw gashaard doet het niet?


Ik heb een Faber gaskachel, ongeveer jaar oud. Koop of Verkoop gaskachel op Marktplaats. Onze ouwe gaskachel moesten we ook zo.


Bekijk de gaskachels en kachels van Pelgrim online en bezoek onze showroom. De afstandsbedieningen van Mertik worden onder andere. Daarnaast heeft een gaskachel de. Het aanzetten van de kachel, gas kraan open, de gaspit op het keukenblok aanzetten.


Het schijnt dat de oude brander rechtop staat en aan de boven en zijkant een gasopening heeft. Liggen er stenen of houtblokken te dicht op of. Bewaar dit document zorgvuldig. Installatievoorschrift en gebruikershandleiding voor.


In een woning zonder goede isolatie en met een oude cv-ketel, kun je meer. Heb je nog een gaskachel of oude ketel met waakvlam, die alleen verwarmt en. Een waakvlam is een continu brandend klein vlammetje dat vaak wordt toegepast in gastoestellen zoals een geiser, gaskachel, gasfornuis of cv-ketel.


Het rendement van een gaskachel ligt ver achter dat van een cv-ketel. Heb je alleen een gaskachel, laat hem dan regelmatig onderhouden en ventileer goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.