maandag 26 november 2018

Dimmer voor ventilator

Ik zat zelf te denken aan een stekker dimmer simpel in het stop contact. Hoe kan ik een ventilator wat zachter laten lopen - Startpagina.


Ik wil in de woonkamer een plafondventilator op een dimmer laten.

Ik denk dat je niet ontkomt aan een volwaardige ventilator besturing. Heeft iemand enig idee of er ventilator dimmers zijn voor mijn wattage?


Hopelijk is er iemand die even snel een kijkje zou willen. Tafelventilator langzamer laten draaien.

Meer resultaten van gathering. Veel mensen die een gewone buisventilator gebruiken en de snelheid regelen met een dimmer kennen het verschijnsel. DC gestuurde dimmer voor ventilator gebruiken? Ik heb een dimmer gekocht om mijn ventilator te kunnen dimmen.


Dit werkt echter niet, hij maakt een pruttelend geluid. Heb een grote ventilator en wil daar een dimmer tussen zetten zodat ik zelf kan regelen hoe snel hij draait maar als ik de dimmer aansluit. Die kan harder en zachter lopen dmv een dimmer. Ik heb het zojuist geprobeer met een stekker dimmer, dit geeft wel het.


Het toeval wil nu dat ik net een printje voor een ventilator regeling.

Dimmer voor gebruik met de EW Ventilatoren. Stand : uitStand II : Regelbaar door draaiknop. Okee misschien een nooby vraagje. Kan ik een ventilator voor op het podium aansturen via het dimmerpack?


Of moet ik daar een switchpack. Regelen van een 220v huis-tuin-keuken ventilator. Je kunt het ook proberen met een geschikte dimmer. Een ventilator in het toilet of de badkamer wordt bediend via de lichtschakelaar.


De stroomaanvoer loopt dus via de zwarte draad die uit de schakelaar komt en. Afzuigmotor, Centrifugaal ventilator, slakkenhuis ventilator.


Afzuig ventilatie boxen, accessoires, spiro materiaal, klimaatreglaars (industrie, horeca, grow) we. De meeste buisventilators die worden gedimd met een digitale fan controller (dimmer) gaan een beetje brommen.


Dit is normaal dit doen ze bijna allemaal. De fan start echter niet als ik hem aansluit op de dimmer. En de ventilator werkt wel op 12V? De vrijloopdiode zit ook niet in de dimmer.


In een grote ruimte wordt daarom meestal gekozen voor een ventilator met een grote. Maak de elektrische verbinding tussen de dimmer en ventilator volgens het, bij de.


Verbeter me als ik het mis heb, maar een dimmer regelt het voltage niet terug maar het ampèrage. De lamp zal dimmen maar de ventilator stopt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.