woensdag 21 november 2018

Digitenne antenne zelf maken

Helaas is er nog geen grote doe het zelf gaarbak waar we uit kunnen putten. Deze truk om van coax een antenne te maken word regelamtig. Ontvangst met zelfbouw dvb-t antenne direkt op tv?

Digitenne kijken zonder abbo met zelfbouw antenne. Maak ZELF uw DVB-T spotgoedkope antenne! IK zit hier in het rand gebied qua dvb-t ontvangst.


Een "fietspomp" type is gemakkelijker te maken en de indruk was dat het ook.

Hij is in een uurtje te maken. Om even een vergelijk te maken. Deze antenne is ontworpen door een aantal zeeuwse zendamateurs die in. Ook kan je dit soort raster zelf maken met eenvoudige spullen.


Ik vond op deze site een zelfbouw bierblikantenne. Je kunt er zelfs tv opnamen mee maken. De oplossing zit in de aanschaf en montage van een speciale actieve antenne.


Bierblikje antenne aansluitingen ? Je zou kunnen besluiten om deze antenne zelf te vervangen.

Helaas is het een gegoten antenne en niet los te maken (Funke DSC550). Ik heb een DVB-T USB-stickje, maar met de bijgeleverde antenne heb ik niet of nauwelijks beeld.


Ik zit ook buiten het ontvangstgebied van. Een FM-radio heeft bijna altijd een antenne aangebouwd. Vergelijkbare zoekopdrachten voor tmc antenne zelf maken.


Ik adviseer zelf een prefab Ohm antennekabel van iets betere kwaliteit dan. SDR te maken van je DVB-T-stick. Een gelijkwaardig product wordt echter niet door Ziggo zelf afgenomen. Een mooie manier om draadloos tv te kijken is door gebruik te maken van digitenne met insteekkaart.


V aan de antenne geven als de TV het niet zelf heeft. Lees ook hier dat je met digitene naar een antenne moet richten is dat. Met de speciale antennes kun je ook uitstekend digitale televisie kijken in de auto. Hoi medeforumleden, Ik ben van plan om naast een diamond X-te kopen, ook nog een paar antennes zelf te bouwen.


Soms is het noodzakelijk handmatig te zoeken of zelf de goede frequentie te kiezen. Het niet goed kiezen heeft niets te maken met de EasyDVBT.


De antenne kopen we dan of we zetten een splitter in onze huidige. Na enige tijd twijfelen en me zelf via diverse bronnen zo goed mogelijk.


Kan ik er wat aan doen ( door opnieuw in te stellen of de antenne te verplaatsen ? ). Maar het kan zoals de anderen zeggen ook de plaatsing zijn en bij ons op het platteland heeft het ook nogal eens te maken met harde wind. Binnen buiten antenne digitenne met kabel en voetsteun in doos alleen ophalen is. Voor de zelfbouwer die een spiderbeam of quad antenne wil bouwen. Wat je al niet van een kapotte auto was borstel kan maken.


Zelf heb ik voor de Wifi een vaste hengel in de caravan. Maar de overheid wil dat KPN gebruik gaat maken van de nieuwe. Ik zal zo snel mogelijk een blokschema maken waar men op kan schieten.


Ik gebruik zelf DVB antennes via een gemodificeerde ASP op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.