maandag 22 oktober 2018

Magnetron lamp vervangen

Als het lampje in uw magnetron kapot is, is deze relatief eenvoudig te vervangen. Loop de instructies volgens de Onderdelenwinkel.

Ligt een beetje aan je magnetron, maar bij mijn magnetron is het zo. Hallo Ik heb zojuist de lamp vervangen, is vrij simpel, met een kruiskopschroevendraaier. Heeft iemand ervaring met het vervangen van een lamp in een magnetron?


Het merk is LG, het type is MC-804.

Op de site van LG is het type. Zelfde probleem, kapot lampje in Sharp magnetron. De orginele lampjes blijken overal en altijd duur te zijn om te vervangen. Ik heb het zelf nog nooit een lampje in de magnetron hoeven vervangen.


Maar heb wel weleens succesvol iets in de auto of de wasmachine. Het lijkt er op dat de buitenkant van de magnetron er af geschroefd moet worden. Hoe kan ik de lamp van mijn vrijstaande combimagnetron vervangen? Helaas is het niet mogelijk om de lamp van uw combi-magnetron zelf te vervangen.


Zit uw combi-magnetron nog in de garantieperiode, laat.

Omdat ik een lampje moet vervangen moet mijn combi magnetron open. In de gebruikershandleiding staat dit niet beschreven. Wel is ze nu aan het kijken of ik het lampje zelf kan vervangen. Info over magnetron lamp vervangen.


Hierbij wil ik een klacht melden over Siemens : Het lampje is defect. Niet mogelijk bij deze Siemens. Deze afdekking van het lampje bevindt zich voor een kleine neonlamp op het.


Lastig te vervangen dus, wie kan. Aangezien de magnetron ingebouwd is wil ik deze niet eerst uitbouwen zonder dat ik weet hoe ik het lampje kan vervangen.


Als je er niet van binnen uit bij kan, wat bij de meeste toestellen zo is, dan ben je verplicht om hem er uit te halen. U hoeft niet in het donker te koken want de lampjes zijn heel eenvoudig te vervangen. Dit lampje is geschikt voor veel verschillende oven.


Controleer of de zekering in de groepenkast in orde is. Whirlpool magnetronlampje T125W. Magnetron-onderdelen zelf vervangen: goed voor milieu en portemonnee.


Sinds een week heb ik deze Sharp Combi Magnetron gekocht. Ik kan niet -zoals bij de oude- zelf het lampje vervangen, daar zal ik dan iemand voor. Hoe moet ik de lamp in mijn Siemens Top-Line Magnetron-Oven vervangen.


Deze smalle LED lamp is uitermate geschikt voor uw ijskast. Als je toch bezig bent en je hebt ook de magnetron uitvoering, maak dan. Dat is veiliger voor uzelf en u. Laat de magnetron daarom niet door kinderen bedienen en plaats het.


Aangezien je het hele apparaat moet slopen om een lamp te vervangen, heb ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.