dinsdag 30 oktober 2018

Dertienpolige stekker aansluiting

Een 7-polige aansluiting (ook wel de standaard aansluiting genoemd) wordt. Bij de 13-polige Multicon aansluiting past de 7-polige stekker zonder.


Het aansluiten, repareren, onderhouden of aanleggen van verlichting op uw aanhangwagen.

Deze aansluiting is dan ook de meest gebruikte en te adviseren. Poolnummer DIN-nummer aangesloten verbruiker draaddiameter. Aansluitschema 13-polige stekker.


De 13-polige stekker heeft de vertrouwde 7-polige aansluiting inmiddels naar de achtergrond verdreven.

Je vindt hem nog wel op fietsendragers voor de. De 7-polig universeel, de 13-polig Jaeger en de 13-polige MultiCon aansluiting. In de meeste gevallen staat er op de trekhaak welke stekkeraansluiting het. Goed te weten: De kleuren van de aderen bij de contacten nr.


Bij trekhaken zijn er twee varianten elektra aansluitingen mogelijk. Hoewel de laatste jaren vooral polige aansluitingen worden geïnstalleer wordt. Een universele 7-polige stekker past direct op een 13-polige MultiCon aansluiting.


De behuizing van de stekker mag niet van metaal te zijn. Vlak stekker aansluiting 1e montage bij veel aanhangwagens met 7.

Ik weet niet welke ik moet kiezen en. Je fietsendrager koppel je met je auto. Op het moment dat de aansluitingen van deze beide verschillen, heb je een verloopstekker nodig.


Nu blijkt er op deze fendt een 13-polige stekker te zitten. Met een polige stekker is het wel veel minder werk, en dus. De Benton adapter zorgt ervoor dat je een 7-polige stekker naar een 13-polige Jägerdoos kunt omvormen.


Opel dealer aansluiting met 13-polige contactdoos voor stekker laten maken. Electrisch aansluitschema voor stekkers en contactdozen voor aanhangwagens en caravans.


De Cosmic stekker Jäger 13-polig is van een degelijke kwaliteit en wordt gebruikt op aanhangers en caravans met een Jäger aansluiting. Een polige stekker is een stekker die uit de caravan of aanhanger komt en aan wordt gesloten op uw auto. Wat is het beste : een polige aansluiting of een 7-polige aansluiting (7=standaard). Mijn caravan heeft een 7-polige stekker, maar wat als ik over enkele jaren.


Indien ik aan mijn caravan nu een polige stekker zou bevestigen, hoe moet ik deze dan aansluiten ? Als ik het aansluitschema voor een 13. Richtingaanwijzer Links (geel). Uitvoering: Voor voertuigen met originele stekkeraansluiting voor E-set.


De 7-polige stekker is de oudste en bevat alleen de belangrijkste functies.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.