dinsdag 2 oktober 2018

Cv met afstandsbediening

Wij hebben diverse topsystemen in onze collectie. Vergroot de veiligheid in uw auto. Op zoek naar centrale deurvergrendeling om in uw auto in te bouwen?

Bekijk hier het assortiment centrale vergrendeling van Cargoods. Koop of Verkoop centrale deurvergrendeling op Marktplaats.


Universele afstandsbediening set t. Ik heb echter wel centrale deurvergrendeling.

CV Set KE449HC Hopping Code SUPER set. Installeerbaar op elke bestaande centrale vergrendeling. Aansturing van de kofferbak, voor het ontgrendelen via uw afstandsbediening.


Bijna altijd is de bediening via een afstandsbediening. Ik zit met een vraag: In me auto zit een centrale deurvergrendeling (Golf IV) alleen zit er geen afstandsbediening bij.


Deze centrale deurvergrendeling set is een must-have voor je auto. De afstandsbediening van de centrale vergrendeling van mijn Vectra B. Toch zou het leuk zijn als ik de afstandsbediening weer aan de praat.


Afstandsbediening aansluiten op je centrale portier vergrendeling.

Voor een Golf IV zonder elektrische ramen. Heeft jouw Golf IV wel CV maar. Centrale vergrendeling met afstandsbediening en klapsleutel. Met de sleutel kun je de CV enkel bedienen aan de bestuurderszijde.


Wat heb ik dan nodig om een afstandsbediening werkend te krijgen. Ik ben onlangs voor de tweede keer de eigenaar geworden van een Polo 6R maar de laatste was een Easyline zonder afstandsbediening op. Misschien zijn de batterijen van de afstandsbediening leeg. Op de foto is barst niet duidelijk.


Draadloos (afstandsbediening). De set is geschikt voor onderstaande VW modellen met centrale deurvergrendelingen. Nu heb ik op de auto alleen centrale deurvergrendeling en nu wil ik daar cv met afstandbediening bij hebben.


Honeywell Evohome key-fob afstandsbediening TCC800MS. Deze draadloze “key-fob” afstandbediening geef controle over het evohome beveiligingssysteem.


Gedetailleerde omschrijving: Op onze Fiat Panda 1. Laat ik me gelijk even voorstellen. Inmiddels heb ik al een paar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.