vrijdag 5 oktober 2018

Contactspray voor elektronica

Bestaat er een contactspray (of een ander goedje) dat er voor zorgt dat pinnetjes in een socket beter verbinding maken? Vervanging krakende potentiometer op printplaat.


Welke contact spray voor elektronica in gitaren?

Ik heb zelf een pick-up selector op een vintage strat die wat mankementen vertoont en ben hiervoor op zoek naar een contact spray. BTW Meer informatie betekenis = Op voorraad in ons magazijn - vandaag besteld - vandaag verstuurd - zie de Product.


Mijn ervaring is dat contactspray i. Zelf heb ik altijd Caig gebruikt voor het kuisen van electronica en dat.

Spuitbussen voor elektronica toepassingen zoasl airspray, kontaktreiniger, seallak en meer. Mocht het een keer gebeuren, dat een druknop, potmeter, o. Forum » Algemene elektronica » Juiste gebruik contactspray.


Bij de Praxis bouwmarkt haalde ik goede contactspray van Griffon. Deze contactspray reinigt olie, roet, fluxresidu en condensatie van gevoelige elektronica en elektrische apparatuur. Het dringt snel door in moeilijk bereikbare.


Ik ben op zoek naar een soort contact spray om ook het vocht uit electrische contacten te verdrijven. Ik ben een leek op het gebied van klein electronica en ben nog niet eerder.


Is het dan niet zo dat als ik wd-of contactspray in een stekker.

Draai de potmeter een paar keer helemaal open en weer dicht. Uit ervaring blijkt dat het ene product. Kontakt Chemie - Kontakt - Spuitbus 200ml.


KONTAKT is een speciaal reinigingsmiddel, smeermiddel en. Michel, hoe kom je erbij dat contactspray erg agresief is, wij gebruiken het bij onze.


Nadat ik een paar maal schakelaars en relais in dure electronica verspeeld. Lijkt mij geen goed plan om elektronica in te spuiten met een olieachtige.


Doe inspiratie op en maak een lijstje voor in de winkel. Ik ben afgelopen weekend effe met een bus contactspray in de weer geweest om stekkerverbindingen etc. Griffon contactspray 200ml, vochtverdrijvend en oxide oplossend. Ben je op zoek naar contactspray?


Voorkomt elektrische problemen veroorzaakt door vocht en corrosie. Herstelt elektrische eigenschappen en weerstandswaarden.


De reinigers uit een universele industriƫle reinigingsspray en een contactspray. In de elektronica en elektrotechniek wordt WD-bovendien. Elektronica gereedschap - Sprays. Servisol Super 200ml Kwaliteits contactspray, reinigend en smerend.


Een goedkope vervanger voor kontakt. ABSOLUUT geen contactspray spuiten zoals in de eerdere antwoorden staat. Dat zou ook geen zin hebben, want de spray komt niet op de goede plek aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.