dinsdag 4 september 2018

Maleisie stekker

Voor 22:bestel morgen in huis. De volgende type stopcontacten worden gebruikt in. Klik hier voor een wereldkaart met daarop het type stekker en contactdoos.

Hoi iedereen, Eerst zal ik mezelf even voorstellen, omdat ik voor het eerst op dit forum ben! Mijn naam is Naomi, ik ben jaar en kom uit. Nederlandse en Belgische stekkers passen.


Met deze vakantie checklist vergeet je niets!

De stopcontacten zijn alleen geschikt voor zogenaamde Engelse stekkers. Tip: Koop een universele reisstekker. Ik neem ook meestal een contactdoos mee met bijvoorbeeld drie contactpunten.


Dan doe je de stekker in de universele. Wat is het gebruikelijke voltage in Borneo en is het wenselijk om een wereldstekker mee te. Ik ga in juni naar Kualalumpur en Singapore.


Kunnen we ons Laptop en telefoon ladders direct aansluiten op stekker doos in de hotel? Maleisiƫ, ja, 2V, Hz, G Type G. Britse stopcontacten, waarbij je een stekker nodig hebt.

Het buurland van Singapore trekt definitief de stekker eruit, zo werd. Bekijk alle info over douaneregels, visum, rijbewijs en meer. Je hebt dus een universele stekker nodig als je een apparaat wilt opladen zoals je telefoon of de accu van je camera. Ik weet niet wat voor een stekker ze gebruiken in Thailand - gewoon.


Men gebruikt zogenoemde Engelse stekkers met drie pinnen. Verder eventueel: rol toiletpapier, leeslampje, universele stekker. De MacBook wordt wel geleverd met een andere stekker, maar voor €- zijn.


JoHo heeft tot doel om (inter)nationale centra te vormen waar jonge en ondernemende mensen alles onder ��n dak vinden op het gebied van werken en. Ik ben geen europese stekkers tegengekomen. In Thailand heb je zowel platte stekker als ronde.


Deze reisadapter is geschikt voor de meeste 2-polige stekkers van. Formule 1-organisatie is nu besloten om definitief de stekker.


Het voltage is 22 een stekker adapter heb je over het algemeen niet nodig. Eeuwenlang trokken handelaars en ontdekkers naar. Bedankt, we hebben inderdaad een prima reis gehad. Wij allemaal hebben ontzettend veel verschillende dingen gezien, gedaan en.


Is er een speciale stekker nodig in de hotels van Java en Bali?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.