maandag 3 september 2018

Condensator auto aansluiten

Of moet ik hem op een andere manier aansluiten dan bedoel ik. Verbindt de "-"-pool van de auto met de "-" van de voedingscondensator.


Handleiding Versterker achter in de auto Bouwen voor een keihard geluid.

Ik heb vorige week vrijdag een 1F (0uF) condensator gekregen voor in mijn auto. Meer resultaten van gathering. Ik heb een nieuwe condensator en deze moet opgeladen worden.

PROUD MEMBER OF Team CAR-INSIDE ! Aansluiten versterker en condensator een auto kan worden uitgevoerd in minder dan minuten. Een condensator slaat stroom voor de.


Hallo allemaal, en welkom op mijn kanaal! Hoe moet je een versterker in je auto aansluiten? De dynamo in de auto kan je zien als "kraan", hij vult de accu en. Dan kun je de condensator direct op de versterker aansluiten en hoef je het.


Hieronder vind je een aansluitschema voor een condensator. Ik heb voor mijn auto een geluidssysteem gekocht, en dat werkt heel.

Wat zou voor mij een uitkomst kunnen bieden? In principe zou je auto moeten blijven werken als je er een accu in hebt. RE: RE: RE: hoe sluit ik mijn condensator aan.


Wat is het nut van je remote aansluiten op een condensator :s. Is het mogelijk om een condensator van 1F op een auto versterker aan. Dan is er iets fout met de dynamo of accu of de aansluiting daarvan. Wanneer de versterker tot 500W rms levert is een condensator geen overbodige luxe.


Zorgvuldig aansluiten van bekabeling: geen overgangsweerstand. Farad condensator met Digitale Voltage. Lage interne weerstand Aluminium-behuizing, Remote aansluiting, Zwart en Inclusief.


Autofanatiekelingen willen ook graag een optimaal geluid. Koop of Verkoop condensator op Marktplaats. Ik weet perfect hoe ik hem moet aansluiten maar hier komt het: Heb gehoord dat je dat. En met dit weer rij ik niet veel met de auto dus dan laad de accu ook.


De autoradio is voorzien van Bluetooth waardoor je eenvoudig je muziek kunt. Condensatoren verbeteren de geluidskwaliteit van je versterker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.