dinsdag 4 september 2018

Cobra portofoon

Eenvoudig aan te sluiten op de. Artikelcode fabrikant MT 975-VP EU.

De PMR Radio heeft onder ideale. Dus boven ruim 5km hoogte, zonder bewolking en met niks tussen de portofoons (oa bomen etc).


Het grootste assortiment onderdelen en accessoires voor jouw apparaten vind je bij ReplaceDirect. Voor 23:00u bestel Morgen in huis.

Cobra Desktop snellader oudere type. CTCSS, DSC codes bieden een totaal van 1Privacy Codes. Een dagje in de natuur was nog nooit zo leuk. Deze kavel is niet meer actief, u kunt hier helaas niet meer op bieden.


Ga naar het actuele veiling aanbod of naar de zoek. Ben jij op zoek naar een portofoon voor recreatief of professioneel gebruik? Nu wil ik de Zumo aanschaffen maar wil eerst weten hoe ik.


Type: Type: Ni-MH Voltage: 4. Compatibele onderdeelnummers: COM-FAAA FA-AA.

Factory PMR-FABP type accu: Ni-MH voltage: Volt Sterkte: 600mAh Vervangt de org. Kleine handige portofoons met groot bereik. Levertijd Neem contact op voor de levertijd van dit artikel.


Alecto FRportofoon twinset Zwart. Nieuwstaat, nauwelijks gebruikt! COBRA-MT6COBRA WALKIE TALKIE. Ideaal voor kustwateren, groot water of. De Garmin VHF-100i marifoon heeft een. Walkietalkies zijn ideaal als je gratis wilt communiceren met anderen. Bij professioneel gebruik wordt de walkietalkie portofoon genoemd. Hallo iedereen, Ik heb een vraag. Ik ben op zoek naar een portofoon met een VOX of Babyfoon functie die ik wil gebruiken als ik uit eten ga in.


Beveiligingsoortje met doorzichtig slangetje en spreeksleutel. Geschikt voor onderstaande modellen. Licentievrije portofoons (PMR446) hebben een ronduit zielig.


Let op de prijs is per set (2st) GEEN VERGUNNING nodig. Motorola CLP4compacte portofoon met oortje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.