vrijdag 4 mei 2018

Master slave contactdoos

Hoi, Ik heb op dit moment een simpele 6x stekkerdoos op een stopcontact aangesloten, waar ik mijn pc, twee beeldschermen, bureaulamp. Voorbeeld 1:In de master aansluiting wordt een pc gestoken.


In de slave aansluitingen alle randapparaten (printer, monitor, hubs etc.).

Exin Stekkerdoos - 4-voudig met penaarde - Met schakelaar - Master-Slave Protector. Master Slave stekkerdoos met overspanningsbeveiliging, Wit. Action een master-slave stekkerdoos gekocht.


Recent een master slave stopcontact (merk Silver Shield) gekocht, welke de randapparatuur zou uitschakelen nadat de computer is uitgezet.

Dit omdat ik nu meer met mijn macbookair doe en mijn hdds en. Online of in één van onze winkels. Eerlijke prijzen, zo betaal je nooit te veel! Omdat deze de slaves schakelen via triac(s) en dus.


Master slave schakelingen zijn eigenlijk vloeken in de audio stroom fielen kerk Waarom? Deze stekkerdoos beschikt over overspanningsbeveiliging en heeft een snoer van meter. Ik heb de stekker van het scherm in de master gestopt en alle randapparatuur in de slave.


Mijn tv verbruikt, als ie aan is, ongeveer 2watt en. Een paar jaar geleden werd bij wet geregel dat het stof wat bij het schuren van verf vrijkomt, opgevangen moet worden.

Stop de stekker van de computer in de master slave contactdoos en begin meteen met geld besparen. Ik ben begonnen met het gebruiken. Slave” contactdozen aangesloten apparaten automatisch uit, nadat het apparaat dat is aangesloten op de “Master” contactdoos wordt.


De master slave stekker doos ziet wanneer de computer. Diverse master slave stekkerdozen direct leverbaar uit voorraad tegen aantrekkelijke prijzen!


De slaves zijn instelbaar, zodat je zelf kunt bepalen welk apparaat wel of niet dient uit te gaan bij het uitschakelen van de master. Voedingsschakelaar, Verlicht. Oppervlaktebescherming, Geen.


Beschermingsgraad (IP), IP20. Hiermee worden alle aansluitingen stroomloos gemaakt als de PC (master) wordt uitgeschakeld.


Met het in- en uitschakelen van de apparaten, die in het rode Master-stopcontact steken, kunnen ook alle apparaten in de Slave-contactdoos automatisch in- en. Als de verbruiker onder een bepaald vermogen verbruikt wordt alles. De led (slave-contactdoos ingeschakeld) 6. Extreme Power Center overspanningsbeveiliging met antennebescherming. Zoek op het net naar "master-slave" module, ze staan er zeker bij.


Zaag in het hoofdstopcontact en de afzuiging in het slave-stopcontact. Hierbij wordt de computer aangesloten op het master-contact.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.